اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال آینده؛

مراسم‌های مذهبی در چهارمحال و بختیاری تجمعی برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم مذهبی در این استان از سال آینده به صورت تجمعی برگزار می‏شود.

مراسم‌های مذهبی در چهارمحال و بختیاری تجمعی برگزار می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار با مدیران صدا و سیمای مرکز این استان، اظهار داشت: صدا و سیما یکی از مهم‌ترین بسترهای ترویج و تعمیق معارف دینی و مذهبی است.
وی افزود: امسال رسانه ملی و به تبع آن شبکه‌های استانی در انعکاس اخبار و گزارش‌های مربوط به مناسبت‌های دینی به‌ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی از توفیق قابل قبولی برخوردار بودند.
نکونام با مثبت ارزیابی کردن اقدامات شبکه استانی جهان بین در حوزه دین و معارف اسلامی، ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی هیئت‌های مذهبی و مسئولان ذی‌ربط مناسبت‌های آتی در چارچوبی منسجم‌تر و متمرکزتر برگزار شود.
وی از برنامه‌ریزی برای فراهم شدن مقدمات برگزاری مراسم مذهبی به صورت تجمعی در سال‌های آینده در استان خبر داد و گفت: دفتر نماینده ولی فقیه با همکاری سایر نهادها آماده بسترسازی مکان‌های تجمع مردم برای برگزاری مراسم اجتماعی و مذهبی است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار با تاکید بر این نکته که تشکیل تجمعات متمرکز مذهبی می‌تواند زمینه ساز تعمیق وحدت و همدلی روز افزون شود، گفت: صدا و سیمای مرکز استان آمادگی دارد تا با هماهنگی همه متولیان امر زمینه‌ها و بستر لازم را برای برگزاری تجمعات بزرگ مذهبی در استان فراهم آورد و در این راستا از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای خود استفاده کند.
حجت‌الله رحیم زاده از متولیان و برنامه ریزان گروه‌ها و هیئت‌های مذهبی استان خواست به صورت یکپارچه و منسجم برنامه ریزی و عمل کنند تا برآیند رسانه‌ای آنها به اشکال وسیع‌تری منعکس شود.
مدیرکل، معاونین و مدیران صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با حجت‎الاسلام و المسلمین نکونام دیدار و گفت‌وگو کردند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول