اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هشتم لیگ برتر والیبال؛

کاله مازندران به راحتی گسترش کشاورز را در هم کوبید

خبرگزاری فارس: در هشتمین گام لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، کاله مازندران شب گذشته به راحتی تیم والیبال گسترش نوین کشاورز را شکست داد.

کاله مازندران به راحتی گسترش کشاورز را در هم کوبید
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، تیم والیبال کاله مازندران در هفته هشتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با ستاره‌هایش مقابل تیم والیبال شرکت گسترش فناوری نوین کشاورز قرار گرفت.
تنها نماینده استان مازندران در یک بازی یک طرفه و بدون حاشیه توانست تیم شرکت گسترش فناوری نوین کشاورز را در سه گیم متوالی شکست دهد.
نماینده مازندران در این رقابت ها با امتیازهای ( 25 بر 23)، ( 25 بر 17) و ( 25 بر 14) نماینده استان تهران را در هم کوبید.
احمد بندری پیشکسوت والیبال ایران اسلامی ناظر و نماینده فدراسیون بوده و مسعود یزدان‌پناه و علیرضا قریب دو داور این دیدار بودند که کار سختی را در امر قضاوت نداشتند.
بهروز عطایی سرمربی کاله به همراه محمد شریعتی و آرنندو دامیان کادر مربیگری این تیم با سرپرستی حسن منصوری دیروز کار راحتی داشتند.
بازیکنان ملی‌پوشی همچون علیرضا نادی، فرهاد نظری افشار، میرسعید معروف، عبدالرضا علیزاده، حمزه زرینی، عادل غلامی، شهرام محمودی، آرش صادقیانی، میلاد عبادی‌پور و وحید سیدعباسی برای نماینده مازندران وارد زمین شدند.
مهدی رنجبر بازیکن موثر کاله مازندران تنها مصدوم تیم کاله بود که به دلیل عمل جراحی آپاندیس دو هفته‌ از رقابت‌های لیگ برتر دور ماند.
مسعود آرمان و بهمن تاروردی‌نژاد در ترکیب شرکت گسترش فناوری نوین کشاورز بازیکنانی همچون رضا عطاری نائینی، مارتین پنف، شهروز همایونفر، امین علوی، بهمن جهاندیده، امیر احمدی، توحید حسینی و مهدی بابایی را در ترکیب خود داشتند.
سایپا و کاله مازندران از تیم‌های بدون شکست لیگ برتر والیبال تا هفته هشتم هستند سایپای البرز در صدر جدول بوده و کاله مازندران که در تعقیب این تیم قرار دارد در مکان دوم جای دارد.
پس از 38 روز تعطیلی به دلیل حضور تیم ملی در مسابقات جام جهانی والیبال، لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور دوباره روز گذشته از سر گرفته شد.
از ابتدای لیگ برتر تا کنون کاله مازندران موفق شد تیم های لیگ برتری همانند شهرداری تبریز، هاوش گنبد، پیکان تهران، مناطق نفت‌خیز جنوب و میزان خراسان رضوی را شکست دهد و شب گذشته تیم شرکت گسترش فناوری نوین کشاورز نیز به این لیست اضافه شد.
به گزارش فارس، هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور قرار بود 20 آذر ماه برگزار شود که این دیدار به دی ماه موکول شد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول