اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرهنگ عمومی کردستان

در گرامیداشت 9 دی مردم سنندج در سالن آزادی تجمع می‌کنند

خبرگزاری فارس: دبیر شورای فرهنگ عمومی کردستان گفت: 9 دی ماه امسال در سال‌روز حضور حداکثری مردم در اعتراض به فتنه سال 88، مردم شهید پرور سنندج در سالن آزادی تجمع می‌کنند.

در گرامیداشت 9 دی مردم سنندج در سالن آزادی تجمع می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قباد میمنت‌آبادی چهارشنبه شب در چهل و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان، اظهار داشت: امسال نیز همزمان با سراسر کشور 9 دیماه ساعت 10 صبح و قبل از خطبه‌های نماز جمعه گردهمایی بزرگی با حضور معاون وزیر کشور در سالن آزادی شهر سنندج برگزار می‌شود.
وی در ادامه به مصوبه صدور مجوز برای تالارهای عروسی با هماهنگی اداره اماکن نیروی انتظامی و اتحادیه هتلداران اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ناهماهنگی‌هایی برای صدور مجوز تالارهای عروسی و مدیریت چنین مراسمات شادی در استان وجود دارد، که باید این مشکلات برطرف شود.
دبیر شورای فرهنگ عمومی کردستان بر ساماندهی هنرمندان و خوانندگان مراسمات جشن و عروسی استان تاکید کرد و گفت: عملکرد فعالیت آرایشگاه‌های زنانه و مردانه نیز باید در دستور کار شورای فرهنگ عمومی استان قرار گیرد.
رئیس مجمع توزیع خدمات سنندج و نماینده اصناف و بازاریان نیز در ادامه این جلسه به سهم بازار در تشکل‌های مردمی اشاره کرد و  افزود: بازاریان در تمام مراسمات و تشکل‌های کشوری و استانی نهایت حضور را داشته و وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند.
محمود مقدمی به همکاری اتحادیه هتل‌داران و نظارت بر تالارهای عروسی اشاره کرد و افزود: این اتحادیه سعی دارد که شئونات اسلامی در مراسمات شادی رعایت شود و در غیر این صورت تالارهای عروسی توسط اداره اماکن نیروی انتظامی پلمپ خواهند شد.
انور رشیدی عضو شورای اسلامی شهرستان سنندج نیز در پایان این جلسه با اشاره به اینکه در حال حاضر 4 هزار و 8 نفر شورا در سطح استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: در کمیته‌های علمی و فرهنگی شورای فرهنگ عمومی باید کار کارشناسی شود و عضویت شوراهای اسلامی نیز گنجانده شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول