اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول والیبال کشور؛

هلال احمر قم در خانه به شهرداری زاهدان باخت

خبرگزاری فارس: تیم والیبال هلال احمر قم در سومین مسابقه خانگی خود در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور موفق به شکست شهرداری زاهدان نشد و بازی برده را با شکست عوض کرد.

هلال احمر قم در خانه به شهرداری زاهدان باخت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفتمین هفته از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور چهارشنبه شب با انجام هفت مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد و طی آن در قم شهرداری زاهدان از سد میزبان خود هلال احمر قم گذشت.
بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشورمان، تیم‌های والیبال هلال احمر قم و شهرداری زاهدان در هفته هفتم لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در دیداری از گروه دوم در سالن شهید محمود رضائیان مجموعه حیدریان قم با یکدیگر رقابت کردند که برنده این مسابقه تیم والیبال شهرداری زاهدان بود تا نماینده قم به نخستین شکست خانگی خود تن بدهد.
در این دیدار که در حضور پر تعداد علاقمندان به والیبال برگزار شد، هر دو تیم بازی بسیار خوبی ارائه کردند که حاصل آن کشیده شدن بازی به گیم پنجم نیز بود اما در نهایت شهرداری زاهدان موفق شد میزبان خود را با حساب سه بر دو شکست دهد.
این دیدار سومین مسابقه خانگی تیم والیبال هلال احمر قم در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور بود که طی آن والیبالیست‌های قمی در تلاش برای کسب سومین پیروزی خود، جدالی سخت با حریف داشتند و در نهایت با شکست در سه گیم متوالی یعنی گیم‌های سوم، چهارم و پنجم، سه امتیاز ارزشمند این دیدار را از دست دادند.
در ادامه این مسابقه ابتدا این تیم میزبان یعنی هلال احمر قم بود که با ارائه بازی بسیار خوب و درخشان در گیم نخست نتیجه را از آن خود کرد و در جدالی نزدیک موفق شد میهمان خود تیم والیبال شهرداری زاهدان را با امتیاز 25 بر 23 شکست داده و برای کسب پیروزی خط و نشان بکشد.
با این حال گیم دوم این دیدار حکایت از برد هلال احمر قم داشت و با اینکه دو تیم تا امتیازهای پایانی پا به پای یکدیگر پیش آمدند اما در نهایت این تیم والیبال هلال احمر قم بود که موفق شد با عملکردی بهتر نسبت به گیم قبل، این بار با حساب 25 بر 20 پیروز میدان شود و این گونه هلال احمر قم دو گیم از حریف خود در حضور مسئولان جمعیت جوانان هلال احمر، اداره کل ورزش و جوانان و همچنین معاون استاندار قم پیش افتاد و تنها به یک گیم دیگر نیاز داشت.
در گیم سوم باز هم این تیم والیبال هلال احمر قم بود که نسبت به حریف بازی بسیار بهتری ارائه کرد اما برخی اشتباهات در زدن سرویس و همچنین ضعف در دریافت‌ها در این گیم نمایان شد تا تیم شهرداری زاهدان این گیم را با حساب 25 بر 19 به سود خود خاتمه دهد.
در گیم چهارم نیز کار با حساسیت بالایی پیگیری شد و این تیم والیبال شهرداری زاهدان بود که با استفاده از اشتباهات مفرط تیم والیبال هلال احمر قم در بازی ماراتن گونه موفق شد با حساب 32 بر 30 تیم والیبال هلال احمر قم را شکست داده و بازی دو بر دو مساوی شود تا اینکه در گیم پنجم میهمان با حساب 15 بر 12 صاحب برتری شد و در مجموع این مسابقه را سه بر دو به سود خود خاتمه داد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول