اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

دشمنان نمی‌توانند دانشجویان را از نظام جدا کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: دشمنان نمی‌توانند دانشجویان را از نظام جدا کنند.

دشمنان نمی‌توانند دانشجویان را از نظام جدا کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی عصر امروز در آیین تجلیل از دانشجویان نمونه شهرستان کنگان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و دانشجویان در تمام موفقیت‌های بزرگ همراه نظام بوده‌اند.
وی افزود: دانشجوی ایرانی بیدار و هوشیار است و توطئه‌های دشمنان را به خوبی درک می‌کند و دشمنان نمی‌توانند دانشجویان را از نظام جدا کنند و همواره در این مسیر با شکست روبرو شده‌اند.
امام جمعه کنگان با اشاره به تسخیر سفارت انگلیس در روزهای گذشته خاطرنشان کرد: تسخیر سفارت روباه پیر توسط دانشجویان به نوعی تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 را در اذهان تداعی کرد و دشمنان از این وضعیت بسیار ترسیده‌اند.
محمودی تصریح کرد: دانشجویان شرایط کشور را درک می‌کنند و همواره در مسیر ولایت فقیه حرکت کرده‌اند و برای پیشرفت و آبادانی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.
وی با اشاره به قیام سیدالشهدا (ع) و لزوم الگو گرفتن دانشجویان از ائمه اطهار(ع) گفت: بدون تردید زدودن جهل از اهداف اساسی قیام عاشورا بوده و انتظار داریم دانشجویان همواره در کسب علم و دانش و زدودن جهل و نادانی تلاش کنند.
امام جمعه بندر کنگان یادآور شد: امروز دانشجویان ایران اسلامی در دانشگاه‌های سراسر کشور با تاسی به این حرکت امام حسین (ع) این حرکت و جریان را ادامه می‌دهند.
محمودی در بخش دیگری از سخنانش به لزوم بصیرت در بین دانشجویان اشاره کرد و افزود: بی‌بصیرتی خواص یکی از دردهای بزرگ طول تاریخ و از عوامل بسیارتاثیرگذار در شهادت ائمه اطهار (ع) و ایجاد جریانات انحرافی بوده است و دانشجویان باید بصیرت داشته باشند و از خط ولایت جدا نشوند.
وی بیان کرد: امروز شهرستان کنگان دارای شرایط مناسبی برای رشد و تعالی است و از جوانان انتظار داریم با تحصیل در رشته‌های فنی خود را برای اشتغال در پارس جنوبی و خدمت به مردم منطقه و کشور آماده کنند.
در این مراسم از 40 دانشجوی نمونه کنگان با اهدای جایزه و لوح تقدیر، تجلیل شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول