اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره خبر داد:

بهره‌برداری از زمین چمن خرم‌دره در بهار 91

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره گفت: پروژه زمین چمن خرم‌دره در آخرین مراحل کاشت بوده و در بهار سال 91 آماده بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از زمین چمن خرم‌دره در بهار 91
احمد ابراهیم خلیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده حوزه تربیت‌بدنی این شهرستان در سال جاری اظهار داشت: سالن ژیمناستیک ولایت خرم‌دره سوم خرداد ماه سال جاری با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 330 میلیون ریال با حضور معاون استاندار، جمعی از مسئولان شهرستانی و جمع کثیری از معتمدین و مردم ورزش دوست خرم‌دره افتتاح شد.
وی افزود: سالن ژیمناستیک ولایت خرم‌دره دارای تجهیزات لازم برای اجرای برنامه‌های ژیمناستیک در بخش آموزش و قهرمانی است.
رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره بهره‌برداری از زمین خاکی فوتبال و والیبال روستای قلعه ‌حسینیه را از دیگر پروژه‌های مهم سال جاری این شهرستان برشمرد و ابراز داشت: برای این پروژه هزینه‌ای بالغ بر320 میلیون ریال هزینه شده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر با افتتاح این پروژه تعداد قابل توجهی از جوانان روستای قلعه‌ حسینیه خرم‌دره در تمرین‌های فوتبال و والیبال حضور پیدا کرده و از امکانات موجود استفاده می‌کنند.
خلیل‌پور اضافه کرد: بهره‌برداری از سالن چند منظوره بانوان کوثر یکی دیگر از پروژه‌های مهم محسوب می‌شود که این سالن مجهز به امکانات لازم برای ورزش‌های بسکتبال، والیبال، فوتسال، هندبال، بدمینتون و تنیس روی میز است.
وی افزود: تعداد قابل توجهی از ورزشکاران خرم‌دره از امکانات موجود در این سالن استفاده می‌کنند و این سالن از لحاظ استاندارد برای برگزاری مسابقات کشوری در رشته‌های مذکور نیز مناسب است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره در ادامه به پروژه‌های در دست اقدام این اداره اشاره کرد و افزود: پروژه زمین چمن پیست دو و میدانی و سکوی 5 هزار نفری تماشاگران با اعتبار پیش‌بینی شده بالغ بر 30 میلیارد ریال آغاز شده است.
وی افزود: درحال حاضر زمین چمن در آخرین مراحل کاشت بوده و در بهار سال 91 آماده بهره‌برداری می‌شود و در این میان فنس‌کشی دور چمن نیز آغاز شده و در مرحله بعد ساخت پیست دو و میدانی صورت می‌گیرد.
خلیل‌پور تصریح کرد: در قسمت سکوها هم قسمتی از کار صورت گرفته و با تامین اعتبار لازم پروژه به صورت کامل احداث و قابل بهره‌برداری خواهد بود.
رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره با بیان اینکه سالن ورزشی چند منظوره نصیرآباد 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: بر اساس برنامه و با توجه به اعتبار تخصیصی باید 3 میلیارد و 700 میلیون ریالی باید تا پایان سال 90 به اتمام رسیده و بهره‌برداری شود.
وی افزود: این سالن نیز برای انجام ورزش‌های توپی و غیر توپی قابل استفاده بوده و مردم روستای نصیرآباد می‌توانند از این سالن استفاده کنند.
خلیل‌پور با اشاره به مشکلات موجود در عملیاتی شدن پروژه‌ها خاطرنشان کرد: در عملیاتی شدن پروژه‌ها عدم تخصیص به موقع اعتبارها مهم‌ترین مشکل است که گاهی موجب کاهش عمر مفید پروژه‌ها می‌شود.
وی افزود: این در حالی است که اگر در یک زمان‌بندی مناسب نسبت به این امر اقدام شود، شاهد افتتاح و بهره‌برداری به موقع از پروژه‌ها خواهیم بود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول