اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در سال تحصیلی گذشته صورت گرفت؛

ایجاد 2 زمین چمن مصنوعی در نهبندان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش نهبندان از ایجاد دو باب زمین چمن مصنوعی در این شهرستان طی سال تحصیلی گذشته خبر داد.

ایجاد 2 زمین چمن مصنوعی در نهبندان
سید احمد ذبیحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان در ارتباط با فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده سال گذشته تحصیلی در بخش تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: مدارس و اماکن ورزشی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال تجهیز به لوازم ورزشی شدند.
وی با بیان اینکه دو باب زمین چمن مصنوعی در این شهرستان طی سال تحصیلی گذشته احداث شده است، تصریح کرد: برای اجرای این دو زمین چمن مصنوعی یک‌میلیارد و600 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
مدیر آموزش و پرورش نهبندان از آغاز عملیات فیزیکی دو باب سالن ورزشی چند منظوره در این شهرستان خبر داد و افزود: برای اجرای این سالن اعتباری معادل 8 میلیارد و 200 میلیون ریال پیش‌بینی شده است.
ذبیحی ادامه داد: عملیات تکمیل سالن ورزشی چند منظوره شهر شوسف نیز با اعتبار 700 میلیون ریال طی سال گذشته تحصیلی صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه به منظور عملیات تعویض سقف و کفپوش سالن والیبال و بسکتبال مجموعه ورزشی تختی نهبندان 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، یادآور شد: برای تعمیر تاسیسات استخر شنا سرپوشیده این مجموعه ورزشی نیز مبلغ یک‌ملیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.
مدیر آموزش و پرورش نهبندان گفت: عملیات ساخت ساختمان سرایداری سالن ورزشی فردوسی این شهرستان با 130 میلیون ریال اعتبار آغاز شده است.
ذبیحی اضافه کرد: با اعتباری معادل 170 میلیون ریال دستگاه‌های گرمایشی(شوفاژ) برای بخش اداری تربیت‌بدنی مدیریت آموزش و پرورش نهبندان تامین شده است.
وی با بیان اینکه 9 چشمه سرویس بهداشتی با اعتبار 250 میلیون ریال برای مجموعه ورزشی تختی ساخته شد، اظهار داشت: مساحت 2 هزار متر مربع از ساختمان اداری تربیت‌بدنی و استخر شنای سرپوشیده شهرستان نقاشی و رنگ‌آمیزی شده است.
مدیر آموزش و پرورش نهبندان از اجرای ورزش همگانی در تمامی مدارس این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: کار دیوار نویسی مجموعه ورزشی تختی با طرح‌های مختلف ورزشی به منظور شاداب کردن محیط تا کنون انجام شده است.
ذبیحی اذعان داشت: رشته تربیت‌بدنی در دبیرستان فدک نهبندان راه‌اندازی شده به طوریکه این مهم در سطح مدارس خراسان جنوبی منحصر به فرد است.
وی با اشاره به اینکه تمامی زمینه‌ها و امکانات اولیه برای عملیاتی شدن طرح طناورز(طناب زنی) ویژه دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی فراهم شده است، افزود: این طرح در 14 آبان‌ماه جاری در این شهرستان افتتاح می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش نهبندان از افزایش 200 درصدی معلمان و مربیان تربیت‌بدنی در این مدیریت طی سال تحصیلی گذشته خبر داد و گفت: در هفته تربیت‌بدنی امسال تعداد دو طرح مدرسه شنا در مدارس این شهرستان راه‌اندازی شده است.
ذبیحی ادامه داد: به منظور تحقیق اهداف متعالی تحول بنیادین در مدارس نهبندان تاکنون صد‌ درصد دانش‌آموزان پسر و 95 درصد دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی این شهرستان زیر پوشش طرح سباح قرار گرفته و از آموزش‌های لازم برخوردار شدند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول