اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه عکس بصیرت در ایلام گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عکس بصیرت ‌در آیینی با حضور شماری از مسئولان محلی در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گشایش یافت.

نمایشگاه عکس بصیرت در ایلام گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، دبیر برپایی این نمایشگاه و دبیرکل کانون هابیلیان و 17 هزار شهید ترور کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه عکس‌هایی با موضوع شهدای ترور، جنایات منافقین و راه‌های نفوذ آنان، منافقین در جنگ، بررسی اندیشه‌های التقاطی، واکاوی نفاق، نقش منافقین در فتنه 88، ترفندهای تبلیغاتی منافقین و ... به نمایش گذاشته شده است.
سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد افزود: نمایشگاه عکس بصیرت به مدت پنج روز در دو نوبت صبح و عصر در مجتمع هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام به روی علاقه‌مندان دایر است.
وی ادامه داد: مردم و علاقه‌مندان استان ایلام می‌توانند هر روز به مدت پنج روز از نمایشگاه عکس بصیرت در شهر ایلام بازدید کنند.
این مسئول اضافه کرد: تاکنون نمایشگاه عکس بصیرت 80 مرتبه در اقصی نقاط کشور جمهوری اسلامی ایران برپا شده است.
هاشمی‌نژاد تصریح کرد: معرفی هجمه‌های فکری و انحرافی علیه نظام اسلامی، آگاه سازی و روشنگری قشر جوان از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه عکس است.
دبیر برپایی این نمایشگاه و دبیرکل کانون هابیلیان و 17 هزار شهید ترور کشور گفت: آشنایی با ترفند‌های دشمنان برای ضربه زدن به جوانان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول