اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مراغه:

حماسه 9 دی بیمه مجدد نظام در برابر توطئه‌های دشمنان بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: حماسه 9دی‌ماه برخاسته از بطن اعتقادات و بصیرت مردم بوده و این حضور نظام را در برابر هجمه‌های دشمنان مجدداً بیمه کرد.

حماسه 9 دی بیمه مجدد نظام در برابر توطئه‌های دشمنان بود
به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، پرویز علیپور بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص اینکه مردم ایران در نهم دی‌ ماه 88 با شجاعت، بصیرت و عمل متناسب حضور یافتند، اظهار داشت: بصیرت مردم در این حضور با توجه به رهبری‌های داهیانه رهبر معظم توانست اهمیت حضور گسترده مردم را در خنثی کردن بطلان نقشه‌های دشمنان به اثبات برساند.
وی ادامه داد: این حماسه که در کنار هجوم نرم بیگانگان انجام شد، نتیجه پربرکت حضور مردمی آگاهی و با بصیرت بود.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: مردم انقلابی ایران با آگاهی و احساس مسؤلیت در قبال خطرات دشمنان در این حماسه حضور یافته و برای حمایت از خط امام (ره)، انقلاب و رهبری اعلام آمادگی کردند.
وی اظهار داشت: حضور حماسی مردم نشان داد آنها تمام جزییات فتنه‌ها را پیگیر بودند تا نگذارند مشکلی انقلاب اسلامی را تهدید کند.
علیپور افزود: این حرکت مجدد، برای چندمین بار نظام و خط ولایت را بیمه کرد و به جهانیان نشان داد حتی اگر اطلاع‌رسانی هم نباشد مردم ایران آگاه بوده و آماده حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه هستند.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه با بیان اینکه گرد و غبار فتنه که همان ادعای همراهی با امام راحل بود، تاکید کرد: فتنه‌ها با رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب خاموش و اجازه این اشتباهات به سایر مدعیان خط امامی داده نشد.
علیپور گفت: دشمنان با استفاده از نقاط ضعف افراد ساده‌لوح و جاه‌طلب داخلی اندیشه‌ها و باورهای مردم را هدف قرار دادند که با هوشیاری و بصیرت مردم در این توطئه شوم نیز شکست خوردند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول