اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

یک چهارم روستاهای گرمی از آب شرب بهره‌مند هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: هم اکنون تنها یک چهارم روستاهای شهرستان گرمی از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند هستند.

یک چهارم روستاهای گرمی از آب شرب بهره‌مند هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات آب شرب روستاهای گرمی اظهار داشت: اهمال و سهل‌انگاری مسئولان و مدیران گذشته را در بی‌توجهی به این حوزه قبول نداریم و معتقدیم اگر در 33 سال گذشته سالانه آبرسانی به 10 روستا در اولویت قرار می‌گرفت هم اکنون تمام 334 روستای گرمی آب سالم، بهداشتی و پایدار داشتند.
وی ادامه داد: بی‌برنامه‌گی‌ها در گذشته سبب شده تا فعالیت‌های عمرانی در این حوزه روند مناسبی نداشته باشد به گونه‌ای که امروز با حجم زیادی از درخواست‌ها در این باب روبرو هستیم.
فرماندار گرمی حق مسلم روستائیان را بهره‌مندی از تامین آب شرب سالم و بهداشتی توصیف کرد و بیان داشت: یکی از دلایل عقب افتادگی بسیاری از مناطق ما و همچنین تشدید مهاجرت‌ها کمبود منابع آبی در روستاها بوده که بستر مهاجرت روستائیان را به وجود آورده است.
صحرایی گفت: ما در دو سال گذشته با یک برنامه‌ریزی دقیق تلاش کردیم تا تکمیل پروژه‌ها و مجتمع‌های آبرسانی را در اولیوت قرار دهیم تا از این طریق کمبودها در این حوزه برطرف شود.
وی از آبرسانی به بخش مرزی موران و تکمیل مطالعات فاز اول این پروژه خبر داد و بیان داشت: آب این بخش از مازاد تصفیه‌خانه آب شرب گرمی تامین می‌شود.
این مسئول در ادامه سخنان خود از آغاز نقشه‌برداری عملیات آبرسانی به این شهر مرزی خبر داد و اضافه کرد: این کار از چند روز پیش آغاز شده و انتظار می‌رود به سرعت شاهد اجرایی شدن این پروژه و اتمام و بهره‌برداری از آن باشیم.
صحرایی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را در گرمی با اولویت مناطق روستایی به ویژه توجه به دو حوزه آب و راهسازی را اعلام کرد و افزد: تامین زیرساخت‌ها در روستاهای گرمی از اولویت‌هایی است که به جد اجرایی شدن آن را دنبال می‌کنیم.
وی همچنین خواستار همیاری و همکاری خوب دهیاری‌ها و شوراهای روستا با مسئولان اجرایی در تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام شد
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول