اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان خبر داد:

آبرسانی به 12 هزار خانوار روستایی در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: در آینده‌ای نزدیک بیش از 12 هزار خانوار روستایی این استان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

آبرسانی به 12 هزار خانوار روستایی در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اردوان نوسودی با بیان اینکه در آینده نزدیک بیش از 12 هزار خانوار روستایی استان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد، اظهار داشت: شاخص‌های مرتبط با بهبود و ارتقای خدمات زیربنایی و امکانات رفاهی مردم در مناطق روستایی با سرعت مناسبی در حال رشد است.
وی افزود: از مهم‌ترین این شاخص‌ها توسعه شبکه آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای خانوارهای روستایی در کشور و به ویژه در مناطق روستایی کردستان است که با توجه به سیاست‌ها و توجهات ویژه نظام هم اکنون استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
نوسودی خاطرنشان کرد: با وجود شرایط خاص جغرافیایی استان و پرهزینه بودن توسعه شبکه آبرسانی، با مشارکت مطلوب مسئولان بخش آب و فاضلاب روستایی و دیگر متولیان این بخش با مردم، روند ایجاد و گسترش این شبکه با شتاب بیشتری در حال اجرا است.
وی از بهره‌برداری طرح نصب انشعاب آب آشامیدنی لوله‌کشی به 10 روستای استان با بیش از 3 هزار خانوار در آینده نزدیک خبر داد.
نوسودی ادامه داد: با برنامه ریزی‌های به عمل آمده تا پایان سال آینده بیش از 12 هزار خانوار روستایی با توسعه شبکه لوله‌کشی آب آشامیدنی سالم، به جمع خانوارهای برخوردار از این نعمت اضافه در استان خواهند شد.
معاون استاندار کردستان یادآور شد: از مهم‌ترین این طرح‌ها اجرای طرح آبرسانی به روستای دزلی در شهرستان سروآباد با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال است.
وی در پایان گفت: دولت عدالت محور با تمام توان برای عمران و آبادانی مناطق روستایی و رفع محرومیت از چهره این مناطق تلاش خواهد کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول