اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل:

23 مجتمع آبرسانی روستایی اردبیل در دست ساخت است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: هم اکنون بیش از 23 مجتمع آبرسانی روستایی در استان اردبیل در دست اجراست که تعدادی از آنها تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

23 مجتمع آبرسانی روستایی اردبیل در دست ساخت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  پرویز عباسی در نشست مدیران آب و فاضلاب روستایی در اردبیل اظهار داشت: با بهره‌برداری از این مجتمع‌های آبرسانی اهالی 460 روستا در این استان از آب لوله‌کشی سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.
وی یکی از اصلی‌ترین نیاز روستاییان را تامین آب شرب در تمام فصول سال اعلام کرد و گفت: برخی از روستاهای ما علیرغم لوله‌کشی‌های انجام شده در فصول گرم سال با مشکل کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند که مقرر شده برای تقویت طرح‌های آبرسانی به این مناطق اقدامات مناسب و تقویتی در نظر گرفته شود.
این مسئول یکی از اقدامات خوب دولت خدمتگزار را در توجه به روستاها در قالب برنامه پنجم توسعه در کنار بحث راه و خدمات آموزشی و بهداشتی آبرسانی اعلام کرد و ابراز داشت: اصلی‌ترین نیاز روستاییان ما بهره‌مندی از آب سالم و بهداشتی است.
عباسی اضافه کرد: در حال حاضر از یک هزار و 700 روستای استان اردبیل تنها 692 روستا آب سالم و لوله‌کشی دارند و عملیات آبرسانی به سایر روستاها نیز در دست اجرا یا مطالعه است.
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل بیان داشت: بخش عمده‌ای از منابع آب روستاییان از طریق مجتمع‌های آبرسانی در شهرهای مختلف تامین می‌شود که در این ارتباط برای تکمیل مجتمع‌های بزرگی همچون دین‌دوست خلخال، امام حسن مجتبی(ع) نمین و چندین مجتمع آبرسانی در پارس‌آباد و بیله‌سوار به تامین اعتبار ملی و استانی نیازمند هستیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان با قدردانی از تلاش استاندار اردبیل در تخصیص اعتبار مناسب برای اجرایی شدن مجتمع‌های آبرسانی، اظهار داشت: امسال از محل اعتبارات استانی به این حوزه توجه خوبی شده که امیدواریم با اجرایی شدن و تکمیل پروژه‌ها روستاییان بتوانند از مزایای این طرح استفاده کنند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول