اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

مسئولان باید در تسریع طرح‌های عمرانی تلاش کنند

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: مسئولان لرستانی باید در تسریع طرح‌های عمرانی تلاش کنند.

مسئولان باید در تسریع طرح‌های عمرانی تلاش کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، حبیب‌الله دهمرده صبح امروز در جریان این بازدید از منطقه تنگ سیاب و طرح‌های عمرانی این بخش به ویژه باغستان‌های انار و کارخانه رب انار این منطقه نیز بازدید کرد.
وی بر تسریع روند طرح آب‌رسانی به منطقه تنگ سیاب تاکید کرد و گفت: باید مسئولان اجرایی نسبت به توجه بیشتر جهت پیشرفت سریع‌تر این طرح اقدام کنند.
دهمرده ضمن بازدید از طرح در حال احداث درمانگاه و یک مدرسه در این بخش نیز گفت: باید یک مدرسه شبانه روزی ویژه دانش‌آموزان دختر در این منطقه نیز احداث شود.
استاندار لرستان قرار است، ضمن انجام این بازدیدها، در جمع مردم بخش کوهنانی نیز سخنرانی کند.
دهمرده خاطرنشان کرد: در سطح استان لرستان با همت، همدلی و تعامل همه مدیران دستگاه‌های اجرایی امروز پروژه‌های بزرگ و خوبی در حال احداث است که در تاریخ لرستان بی‌سابقه بوده است.
دهمرده به استعدادهای لرستان اشاره کرد و گفت: این استان سرشار از استعدادهای آشکار و پنهان است که باید شکوفا شوند.
در ادامه بخشدار کوهنانی گفت: بخش کوهنانی 22 هزار نفر جمعیت دارد، که و هشت هزار نفر از آنان در مناطق شهری و 14 هزار نفر دیگر در 50 روستای این بخش زندگی می‌کنند.
محمد حقی‌زاده افزود: در حال حاضر طرح‌های آب‌رسانی و مخزن آب شرب و اصلاح شبکه این بخش انجام شده است.
وی بخش کوهنانی را به عنوان دومین شهر پس از کوهدشت به لحاظ جمعیت دانست و گفت: این بخش دارای سه دبیرستان و یک مدرسه شبانه روزی پسرانه با 100 نفر جمعیت است.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه اخیراً 18 کیلومتر جاده در این بخش احداث شده است، افزود: اکنون 400 واحد مسکن مهر در این بخش در دست ساخت است.
وی خواستار ایجاد شعبه‌ای از دادگستری لرستان در این بخش شد و گفت: پیگیری ساخت سد خسروآباد، راه‌اندازی و تسریع در روند ساخت یک پمپ بنزین، درخواست گازرسانی به مناطق مختلف این بخش، ایجاد مرکز اورژانس 115 و ایجاد فضای سبز و کمک به فضاسازی شهر از دیگر نیازهای این منطقه است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول