اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان:

کمیته فنی نظارت بر طرح‌های عمرانی کردستان تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان گفت: به منظور ارتقای سطح نظارت بر طرح‌های عمرانی استان، کمیته فنی نظارت بر این طرح‌ها در معاونت امور عمرانی استانداری تشکیل شده است.

کمیته فنی نظارت بر طرح‌های عمرانی کردستان تشکیل شد
امیر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این کمیته با تصویب شورای فنی استان تشکیل و با حضور مستمر در مراحل مختلف اجرای پروژه‌های عمرانی از نزدیک نحوه اجرا و همچنین کیفیت مصالح مورد استفاده در این پروژه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد.
وی افزود: با توجه به تاکیدات مستمر استاندار بر لزوم ارتقای سطح کمی و کیفی طرح‌های زیربنایی عمرانی و خدماتی در استان، نظارت فنی بر برنامه‌های عمرانی بیش از پیش تقویت خواهد شد.
قادری در ادامه از عضویت نمایندگان دستگاه‌های اجرایی متولی بخش عمران استان در این کمیته خبر داد و خاطرنشان کرد: با عضویت و مشارکت نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در این کمیته افزایش سطح کمی و کیفی طرح‌های عمرانی بر اساس دستورالعمل‌ها و استانداردسازی این طرح‌ها با نظر دستگاه‌های اجرایی و دفتر فنی استانداری انجام خواهد شد.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان تصریح کرد: ارتقای سطح کمی و کیفی پروژه‌های زیربنایی در استان موجب افزایش عمر مفید طرح‌های عمرانی و در نهایت بهره‌وری مناسب در هزینه‌های صورت گرفته در این طرح‌ها می‌شود.
قادری در پایان گفت: با صدور دستورالعملی از سوی استاندار کردستان مبنی بر لزوم استفاده از مصالح ساختمانی تولید شده در استان در طرح‌های عمرانی، نظارت فنی و کیفی بر مراکز تولید کننده این مصالح در اولویت برنامه‌های کمیته فنی نظارت بر طرح‌های عمرانی قرار گرفته است.
انتهای پیام/م30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول