اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بخشدار گزیک:

تمام طرح‌های عمرانی گزیک بهره‌برداری شده است

خبرگزاری فارس: بخشدار گزیک گفت: در ابتدای سال جاری 10 طرح نیمه تمام در بخش گزیک وجود داشت که با مساعدت فرماندار شهرستان بهره‌برداری شد.

تمام طرح‌های عمرانی گزیک بهره‌برداری شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، محمد قربان‌پور ظهر امروز در نشست هم اندیشی دهیاران و اعضای شوراها اظهار داشت: در حال حاضر در 17 روستای این بخش دهیاری و شورا تشکیل شده است و 71 نفر به عنوان دهیار و اعضای شوراهای اسلامی فعالیت می‌کنند.
بخشدار گزیک تلاش برای ارتقاء مسائل فرهنگی روستاها، پیگیری مشکلات و نیازمندی‌های اهالی و تشویق جوانان به ماندن در روستاها را مهم‌ترین رسالت شوراها برشمرد و افزود: شوراها در واقع پل ارتباطی دولت با مردم به شمار می‌روند.
بخشدار گزیک عدم اجرای طرح هادی در اکثر روستاهای بخش، کمبود امکانات فرهنگی و نبود سیستم مناسب برای جمع‌آوری زباله روستاییان را از مهم‌ترین مشکلات روستاییان برشمرد و تصریح کرد: تسریع در روند عمران و آبادانی روستاها نیازمند مشارکت همه روستانشینان است.
قربان‌پور از امیرالمؤمنین به عنوان محور وحدت یاد کرد و ادامه داد: گرامیداشت اعیاد بزرگ اسلامی همچون دهه ولایت تعظیم شعائر اسلامی و موجب تحکیم وحدت می‌شود.
وی رمز موفقیت مرزنشینان درمیان را وحدت و حرکت حول محور حبل‌المتین الهی دانست و ابراز داشت: بصیرت و آگاهی بالای مرزنشینان شهرستان مانع از تحقق اهداف شوم دشمن در این خطه از میهن اسلامی است.
مدیر کل دفتر روستایی استانداری خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: غرب وامدار و جیره‌خوار فرهنگ غنی ایران و اسلام است.
سید محمد کاظم علوی توجه به سیره عملی امیر المؤمنین را زمینه‌ساز تحکیم وحدت در جهان اسلام دانست و اظهار داشت: آنچه که امروز سبب بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شده است، صدور تفکر ولایی توسط گفتمان انقلابی ملت غیور ایران است.
وی با بیان اینکه امروز تصمیمات  شوراها از کیفیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: شوراها باید برنامه‌ریزی برای اجرای کارهای اساسی در سطح کلان در دستور کار خود قرار دهند.
علوی مشارکت جدی مردم در امور عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را زمینه‌ساز کاهش مشکلات دهیاران و اعضای شوراها دانست و اضافه کرد: هرچه مشارکت مردمی در امور مختلف بیشتر و بهتر باشد روند طرح‌های عمرانی، فرهنگی و اقتصادی شتاب بیشتری می‌گیرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول