اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل تاکید کرد:

تسریع در ارایه خدمات با افزایش مناطق شهرداری

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل افزایش مناطق شهرداری را سبب تسریع و تسهیل در ارائه خدمات شهری به شهروندان اعلام کرد.

تسریع در ارایه خدمات با افزایش مناطق شهرداری
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیق بدری ظهر امروز در نشست با شهرداران مناطق چهارگانه اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه حوزه خدمات‌رسانی مناطق تغییر یافته و مناطق شهرداری از سه به چهار منطقه در اردبیل افزایش پیدا کرده است نباید مردم از این تغییرات و تجزیه به زحمت بیافتند و خللی در ارایه خدمات به مردم به وجود آید.
وی با اشاره به وظایف خطیر شهرداری در قبال شهروندان به پرسنل این مناطق تاکید کرد: با تمام توان مشکلات شهری مردم را در هر چهار منطقه برطرف ساخته و زمینه نارضایتی مردم از خدمات شهرداری را فراهم نیاورند.
بدری وجود و گسترش مجموعه‌هایی که کمک به تسریع و تسهیل در ارایه خدمات به شهروندان می‌شود را ضروری عنوان کرد و افزود: این تجزیه مناطق و افزایش آن به چهار منطقه متناسب با استانداردهای افزایش جمعیت و وسعت شهری صورت گرفته و این توسعه مقدمه‌ای بر آبادانی، گسترش فضاهای مدرن شهری و محرومیت‌زدایی بصری شهری است.
شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود شهر را همچون موجودی زنده دانست و تصریح کرد: شهرداری اردبیل برنامه‌های مفیدی برای مسایل فرهنگی، خدماتی و عمرانی دارد و برای جامه عمل پوشاندن به آن اهداف متقابلا از جامعه‌شناسان، سرمایه‌گذاران و آحاد مردم اردبیل طلب استمداد داریم.
بدری خاطرنشان کرد: ساماندهی فضای شهری و جلوه مطلوب بخشیدن به شهر از وظایف عمده شهرداری‌هاست اما در این میان مردم نیز باید با قرار گرفتن در کنار شهرداری نسبت به نگهداری از فضاهای عمومی و شهری اقدام مناسب انجام دهند.
وی ادامه داد: شهرداری و شورای شهر خود را موظف و ملزم به زیباسازی شهری می‌دانند که در این راستا در استان اردبیل نیز طی چند ماه اخیر و با نصب تندیس‌های مناسب از جمله تندیس شهید مهدی باکری، تندیس مرحوم موذن‌زاده و گلکاری و چمن‌کاری این خواسته مردم را در حد نیاز برآورده کرده‌ایم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول