اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج تأکید کرد:

لزوم توجه به فعالیت‌های پرورشی با رویکرد آموزشی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج بر لزوم توجه به فعالیت‌های پرورشی با رویکرد آموزشی تأکید کرد.

لزوم توجه به فعالیت‌های پرورشی با رویکرد آموزشی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این شهرستان، حسین امیدیان پرداختن به امور فرهنگی با محوریت رشد و تربیت دینی را ضرورتی اجتناب ناپذیر و لازمه ترویج فرهنگ دینی خواند.
وی با تاکید بر رشد و تربیت باورهای دینی میان عموم به ویژه نسل جوان امروزی گفت: پرداختن به این مقوله مهم باید به نحو اثرپذیری در برنامه‌ها و سیاست‌های فرهنگی و امور دینی گنجانده شود.
این مسئول با بیان اینکه، آموزش و فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف به ویژه امور مذهبی باید از سنین پایین آغاز شود، اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی فرهنگسراهای شهرداری کرج با هدف تحقق این مهم  توام با آموزش‌های تخصصی به صورت یکپارچه و منسجم اجرا می‌شود.
این مسئول، ارتباط منسجم برنامه‌های مختلف فرهنگی، دینی و اجتماعی فعالیت‌های فرهنگسراهای تحت پوشش شهرداری را یادآور شد و عنوان کرد: پرداختن به این شاخص‌های فرهنگی فعالیت‌های فرهنگسراها را به نحو شایسته و مطلوبی ساماندهی می‌کند.
امیدیان با بیان اینکه، سیر فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در فرهنگسراها باید به گونه‌ای باشد که موجبات رضایت خانواده‌ها و مخاطبان را فراهم آورد، افزود: در این خصوص نیاز به برنامه‌ریزی‌های کارشناسانه وجود دارد.
وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های پرورشی باید با کارکردهای آموزشی توام باشد، اظهار داشت: رسیدن به این مهم از اولویت‌هایی است که در اجرای برنامه‌های فرهنگی مورد توجه مسئولان و کارشناسان معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری قرار دارد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج با یادآوری طرح تبدیل کتابخانه‌های شهرداری این کلانشهر با حفظ محتوای کاری به فرهنگسرا افزود: هدف از اجرای این طرح استفاده بهینه از امکانات کتابخانه‌ها و ظرفیت‌سازی برای بهره‌وری متقاضیان امور فرهنگی در کرج است.
امیدیان با اشاره به فعالیت 13 فرهنگسرای تحت پوشش مجموعه مدیریت شهری کرج در این کلانشهر اظهار امیدواری کرد: اجرای موفق این طرح موجب پویایی هر چه بیشتر این مراکز فرهنگی شود.
وی تاکید کرد: امور فرهنگی در فرهنگسراها با الگوبرداری از امور دینی در قالب آموزش به متقاضیان ارائه می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول