اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته برنامه‌ریزی روابط عمومی‌های همدان:

در بخش روابط عمومی برنامه‌ریزی‌ها مقطعی است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته برنامه‌ریزی و فوق برنامه روابط عمومی‌های همدان گفت: در بخش روابط عمومی برنامه‌ریزی‌ها مقطعی است.

در بخش روابط عمومی برنامه‌ریزی‌ها مقطعی است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، قاسم توکلی پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیته‌های تخصصی شورای روابط‌ عمومی‌های استان همدان اظهار داشت: در سطح روابط‌ عمومی‌های استان برنامه‌ریزی مدونی وجود ندارد و برنامه‌ها بیشتر به صورت مقطعی و روزمره در جهت انجام فعالیت‌های اجرایی تدوین می‌شود.
وی بیان داشت: به منظور دستیابی به برنامه‌ریزی مدون اجرایی باید به سمت برنامه استراتژیک حرکت کرده و تلاش کنیم با ایجاد راهکارهای اثربخش آرمان ایجاد روابط‌عمومی‌های کارآمد را به مرحله اجرا بیاوریم.
مسئول کمیته برنامه‌ریزی و فوق برنامه روابط عمومی‌های استان همدان خاطرنشان کرد: برای دستیابی به این هدف توجه به برنامه‌ریزی‌های بلندمدت، میان‌مدت، کوتاه‌مدت، ارتقای جایگاه مدیریتی روابط‌ عمومی، ارتقای سطح کمی و کیفی، ارتباط با رسانه‌ها، ارتباطات درون و برون‌سازمانی، تجهیزات، نیروی انسانی، انتشارات و تبلیغات، آموزش و پژوهش، فناوری جدید ICT و غیره را در دستور کار قرار دهیم.
وی بیان داشت: نیازمند ساختارهای خوب و مناسب در روابط‌ عمومی‌ها هستیم که امید می‌رود با هم‌اندیشی و تفاهم یافته‌های علمی پیشکسوتان بتوانیم علاوه بر دستیابی به ساختار مناسب در این حوزه، الگوی مناسبی نیز برای سایر استان‌ها باشیم.
نماینده روابط ‌عمومی استانداری همدان نیز گفت: در مورخ 13تیرماه سال جاری انتخابات هیئت رئیسه روابط‌عمومی‌های استان انجام شد که با تغییر رئیس روابط ‌عمومی استانداری وقفه‌ای در هیئت رئیسه ایجاد شد و این الزام را حاصل کرد که با ایجاد نشست هم‌اندیشی با اعضای کمیته ساختارهای مورد نظر را تدوین کنیم.
سیدحسن قشمی در پایان سخنانش بیان داشت: از ابتدای سال 84 تا کنون تقریباً شش مسئول روابط عمومی از سمت خود برکنار شده‌‌اند که این تحولات به نوعی باعث ایجاد افت و خیز در روابط‌ عمومی‌های استان شده و ضربه‌هایی را به این حوزه وارد کرده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول