اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

مدیران درک خود را نسبت به روابط عمومی بالا ببرند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی درک خود را نسبت به روابط عمومی بالا ببرند.

مدیران درک خود را نسبت به روابط عمومی بالا ببرند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ابوطالب شفقت در نشست با هیئت رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان خراسان شمالی با بیان اینکه احترام به روابط عمومی در واقع احترام به جایگاه خود مدیران است، اظهار داشت: وظیفه اصلی شورای روابط عمومی احصای وظایف، ارتقا‌ و ‌هدایت و هماهنگی و ارزیابی است.
وی افزود: روابط عمومی وسیله پیوند بین دولت و مردم است و وظیفه اصلی شورای روابط عمومی احصای وظایف، ارتقا‌ و هدایت و هماهنگی و ارزیابی است.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: هر‌کس باید وظیفه خود را در حیطه شغلی و کاری خود انجام دهد و در تمام دستگاه‌های اجرایی روابط عمومی داریم که مأموریت آنها مشخص است که باید احصاء شود و ساز و کار اجرا‌ کردن آن توسط شورا طراحی شود.
وی اظهار داشت: شورای روابط عمومی برای ایجاد هماهنگی و انسجام بیشتر بین روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی است تا اثر‌گذاری بالا برود.
شفقت یادآور شد: وظیفه اصلی شورای روابط عمومی احصای وظایف، ارتقا‌ و  هدایت و هماهنگی و ارزیابی است.
وی اطلاع‌رسانی و جایگاه رسانه را مورد توجه قرار داد و  گفت: مدیران دولتی باید درک خود را نسبت به روابط عمومی بالا ببرند و بدانند که احترام به روابط عمومی در واقع احترام به جایگاه خودشان است.
سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان شمالی هم در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین کارهایی که در این مدت کوتاه توسط این شورا انجام شده است تأسیس کمیته‌های مختلف شورا است.
سید یحیی هاشمی‌نژاد اضافه کرد: این شورا نماینده روابط عمومی همه دستگاه‌های دولتی استان است که توسط آنها انتخاب شده‌اند.
وی گفت: مقدمات برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی منطبق با کار روابط عمومی مهیا شده است که با هماهنگی معاونت پشتیبانی در آینده نزدیک برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول