اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی خبر داد:

پذیرش 4400 نفر در پایگاه‌های اورژانس اجتماعی استان مرکزی

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی از پذیرش 4 هزار و 400 نفر در پایگاه‌های اورژانس اجتماعی استان خبر داد.

پذیرش 4400 نفر در پایگاه‌های اورژانس اجتماعی استان مرکزی
آذردخت همتا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک  اظهار کرد: از این تعداد 2 هزار و 400 نفر زن و 2 هزار نفر مرد هستند که طی سه ماهه دوم امسال در پایگاه‌های اورژانس اجتماعی خدمات مشاوره‌ای دریافت کرده‌اند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر چهار پایگاه خدمات اجتماعی و یک مرکز کودکان خیابانی در اراک فعالیت دارند، ضمن اینکه در شهرهای ساوه، دلیجان، خمین و خنداب نیز این پایگاه‌ها راه‌اندازی شده‌اند.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه ارائه مشاوره در زمینه‌های مختلف نقش بسیار موثری در رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی دارد، بیان کرد: استفاده از مشاوره در هنگام بحران از ضروریات زندگی هر فرد است که می‌طلبد در زمینه استفاده از مشاوره، فرهنگ‌سازی مناسب صورت گیرد.
همتا گفت: در حال حاضر پایگاه‌های اورژانس اجتماعی با محدودیت‌هایی در زمینه‌ نیروی انسانی مواجه است و به همین دلیل افزایش این پایگاه‌ها در شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دوره آموزش مربیان مراکز نگهداری کودکان بیان کرد: این دوره‌ها با هدف ارتقای سطح دانش مربیان، مسئولان و مددکاران مراکز نگهداری کودکان تحت سرپرست بهزیستی استان مرکزی طی دو روز در اراک برگزار شد.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی همچنین از اجرای طرح کارآفرینی در مهدهای کودک با هدف پرورش خلاقیت کودکان خبر داد و گفت: این طرح به مدت شش ترم برگزار می‌شود که چهار ترم آن در مهدهای کودک و دو ترم آن در مقطع ابتدایی است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول