اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی نور خواستار شد:

راه‌‌اندازی اورژانس اجتماعی در نور

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی نور خواستار تاسیس و راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در این شهرستان شد.

راه‌‌اندازی اورژانس اجتماعی در نور
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علیرضا تقی‌پور ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی این شهرستان بر لزوم پژوهش در بحث طلاق و همکاری دستگاه قضایی تاکید کرد.
وی از بررسی 123 مورد طلاق افراد زیر پوشش بهزیستی نور خبر داد و خاطرنشان کرد: عوامل بروز طلاق در این تعداد اعتیاد در رتبه اول و نیز پرخاشگری ناشی از اعتیاد، بیکاری، ویژگی‌های شخصیتی و نیز بیماری روانی یکی از زوجین در رتبه‌های بعدی قرار داشت.
رئیس بهزیستی نور از افزایش طلاق توافقی خبر داد و گفت: تعداد قابل ملاحظه‌ای طلاق توافقی را شاهد هستیم که در ازدواج‌های زیر پنج سال معمولاً رخ می‌دهد و ظاهراً به ‌دلیل مشکلات جنسی است که معمولا ذکر نمی‌کنند.
تقی‌پور بررسی بیشتر و دقیق‌تر را مستلزم نیروی انسانی کافی، اعتبارات و همکاری دستگاه‌ها و زمان کافی دانست.
  
* بررسی دلایل خودکشی

وی درباره دلایل خودکشی که به این اداره گزارش شده است، اظهار داشت: در زمان بررسی علل متوجه شدیم بیش از نیمی از آدرس‌های اعلامی اشتباه بوده و آدرس تعدادی هم که درست بود فقط دو خانواده رضایت به همکاری دادند که نتیجه خاصی حاصل نشد.
رئیس بهزیستی نور بهترین زمان بررسی علت را زمان حضور افراد در بیمارستان‌ها دانست و افزود: عموما خودکشی‌ها دو صورت موفق و ناموفق دارد که خودکشی‌های ناموفق معمولا در زمان نزدیک وقوع و حادثه مطالب گفته می‌شود و پس از مراجعه به منزل به مصاحبه و گفت‌وگو درباره علت رضایت نمی‌دهند.
سرپرست اداره کار نور نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد این دستگاه در امور فرهنگی اظهار داشت: تمام تلاش ما حفظ نیروی کار فعال است تا کارگاه‌ها نیروی کار خود را کاهش ندهند.
محمود حسین‌زاده از تاسیس نمازخانه و اعزام روحانی برای برگزاری نماز جماعت و نهادینه‌سازی برپایی نماز در سطح واحدهای کارگری خبر داد.
وی برگزاری مسابقات قرآنی، ورزشی، توزیع بروشور و مقالات را از عمده فعالیت‌های فرهنگی اداره کار در سطح جامعه کارگری شهرستان ذکر کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول