اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی مازندران خبر داد:

فعالیت 15 مرکز اورژانس اجتماعی در مازندران/نگهداری سه کودک خیابانی در ساری

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی مازندران از فعالیت 15 مرکز اورژانس اجتماعی در مازندران خبر داد.

فعالیت 15 مرکز اورژانس اجتماعی در مازندران/نگهداری سه کودک خیابانی در ساری
روح‌الله ردایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه بهزیستی موظف به ساماندهی کودکان خیابانی است، عنوان کرد: الان هم تنها مرکز بهزیستی در استان شهرستان ساری است در همین زمان سه کودک خیابانی به بهزیستی معرفی شده است.
وی گفت: ولی ظرفیت ما بیش از این تعداد است و مشکلی برای ساماندهی کودکان خیابانی نداریم مرکز ما آماده نگهداری از این کودکان است.
مدیرکل بهزیستی مازندران تصریح کرد: در استان هر کودکی که تحت این عنوان توسط دستگاه‌ قضایی دستگیر شود و دستور داده شود برای پذیرش آن هیچ مشکلی وجود ندارد.
این مسئول با اعلام اینکه 15 مرکز اورژانس اجتماعی در استان مازندران وجود دارد، افزود: در سال‌ جاری برای توسعه در حال تلاش هستیم، اما توقع داریم از مردم که اورژانس‌های اجتماعی بیشتر استفاده کنند.
مدیرکل بهزیستی مازندران یادآور شد: براساس آمار و ارقامی که بهزیستی دارد مردم از این مراکز کمتر استفاده می‌کنند.
وی با اعلام اینکه در سال گذشته بیش از 60هزار مراجعه‌کننده در بخش اورژانس اجتماعی و تلفن 123 ارتباط برقرار کردند، متذکر شد: این مراکز، مراکز کاهش طلاق آسیب اجتماعی به شمار می‌روند.
ردایی یادآور شد: با توجه به حجم جمعیت مازندران و آسیب‌های رایجی که در استان مازندران وجود دارد این تعداد مراجعه‌کننده کم است.
این مسئول در پایان اذعان داشت: تنها موفق شدیم کمتر از 10 درصد از جمعیت استان را برای مراجعه و رفع مشکل به مراکز اورژانس اجتماعی بکشانیم.
 انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول