اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی خبر داد:

اجرای ۷۰ درصدی تعهدات فنی و حرفه‌ای سرایان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی از اجرای ۷۰ درصدی تعهدات مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سرایان خبر داد.

اجرای ۷۰ درصدی تعهدات فنی و حرفه‌ای سرایان
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خوشایند ظهر امروز در دیدار با سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سرایان اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع اشتغال، در طرح مشاغل خانگی این مرکز ضمن برگزاری جلسات با ادارات و اصناف تاکنون تعداد ۱۸۰ نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال خانگی را در سامانه مشاغل خانگی ثبت کرده است.
وی برگزاری دوره‌های آموزشی و اجرای تعهدات مرکز را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تعهد این مرکز در سال جاری 78 هزار نفر ساعت بوده که تاکنون ۷۰ درصد از تعهدات سال جاری مرکز اجرایی شده است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی روند اجرای تعهدات آموزشی در مرکز سرایان را مثبت ارزیابی کرد و خواستار گسترش رشته‌های آموزشی و اجرای دوره‌ها در مناطق روستایی شد.
خوشایند مهارت آموزشی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را دارای اهمیت دانست و افزود: عامل اصلی بیکاری پیدا و پنهانی که در جوامع وجود دارد، نداشتن مهارت است.
وی توسعه شهرها را نیازمند نیروی انسانی دانست و گفت: بزرگترین سرمایه هر جامعه و سازمان، نیروی انسانی آن جامعه و سازمان است و این نیروی انسانی باید دارای توانمندی‌ها و مهارت کافی باشد تا علاوه بر پیشبرد اهداف، سبب هدر رفتن منابع نشود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی اطلاع‌رسانی در زمینه فعالیت‌ها و امکانات مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای را از اولویت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای عنوان کرد.
خوشایند ادامه داد: طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای یکی از راه‌های معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل‌های مراکز است که همه باید تلاش کنیم در این زمینه اطلاع‌رسانی کامل و جامع صورت گیرد.
وی گسترش رشته‌های آموزشی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان قاین را با توجه به نیاز منطقه و راه‌اندازی کارخانه فولاد قاینات و دیدار و بازدید دهیاران از مراکز آموزشی را برای آشنایی با مراکز و کارگاه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی به روستائیان، خواستار شد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی از راه‌اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی قاین در سه رشته و کلنگ‌زنی پروژه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران قاین در آینده نزدیک خبر داد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول