اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی خبر داد:

فعالیت 17 مرکز مهارتی فنی و حرفه‌ای در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: 17 مرکز مهارتی فنی‌و حرفه‌ای در این استان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 17 مرکز مهارتی فنی و حرفه‌ای در آذربایجان غربی
حمیدرضا خانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تعداد مراکز فنی و حرفه‌ای که از مراکز وابسته به اداره کل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی هستند، اظهار داشت: علاوه بر این مراکز مهارتی فعال، 400 مرکز کارآموزی به صورت آموزشگاه‌های آزاد در این استان فعالیت دارند.
وی با بیان اینکه این مراکز در سطح تمام شهرهای استان پراکنده هستند، تصریح کرد: 25 هزار نفر در مراکز دولتی در سطح استان آذربایجان غربی مشغول آموزش مهارت‌های مختلف هستند.
این مسئول با بیان اینکه موسسات کارآموزی آزاد نیز در کنار مراکز مهارتی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان آموزش‌های لازم را به مهارت آموزان ارائه می‌دهند، افزود: تمام این موسسات آزاد به صورت دوره‌ای توسط اداره کل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرند.
خانپور بیان داشت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف توسط این آموزشگاه‌های آزاد با آنها برخورد می‌شود و لازم است تا این آموزشگا‌ه‌ها در صورت وجود تخلف نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.
این مسئول اعلام کرد: در هر مجموعه مرکز فنی و حرفه‌ای چند رشته مهارتی آموزش داده می‌شود که حرفه‌های آموزشی زیر مجموعه همین رشته‌های مهارتی هستند.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با اشاره به رشته‌های مهارتی که مهارت‌آموزان در این آموزشگاه‌ها مهارت می‌بینند، گفت: مهارت آموزان در بخش‌های خدمات، صنعت، کشاورزی و .. آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند و می‌توانند وارد بازار کار شوند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول