اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای شهر قم خبر داد:

بهره‌برداری از پروژه پل‌های جمهوری قم تا 2 سال آینده

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون و حمل و نقل و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم بهره‌برداری از پروژه عظیم مجموعه پل‌های جمهوری در دو سال آینده را گامی بلند در آبادانی استان دانست.

بهره‌برداری از پروژه پل‌های جمهوری قم تا 2 سال آینده
عباس  ذاکریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در تشریح پروژه مجموعه پل‌های جمهوری تصریح کرد: این پروژه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های عمرانی استان به شمار می‌رود که در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و رونق اقتصادی استان نقش بسزایی را ایفا می‌کند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای شهر قم در ادامه اظهار کرد: پروژه‌ مجموعه پل‌های جمهوری موجب اتصال بلوار جمهوری به ورودی خیابان امام موسی صدر می‌شود که در کاهش حجم ترافیکی این دو خیابان بسیار موثر خواهد بود.
ذاکریان با اشاره به اتخاذ تصمیمات خوبی که در رابطه با اجرا و تکمیل این پروژه گرفته شده است، افزود: تجهیز کارگاه به منظور پیشبرد برنامه عملیاتی پروژه به خوبی انجام گرفته و کار به صورت خوب و هماهنگ در دو شیف کاری به سرعت در حال پیشرفت است.
عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه این پروژه در مدت دو سال به بهره‌برداری خواهد رسید، عنوان کرد: با همکاری‌های خوب و تاثیرگذاری که از طرف شهرداری و استانداری به منظور تامین منابع مالی و دیگر برنامه‌های پروژه مجموعه پل‌های جمهوری صورت گرفته است و همچنین با توجه به رویکرد آبادانی از طرف دولت در شهر مقدس قم این امیدواری را خواهیم داشت که پروژه در زمان تعیین شده خود به بهره‌برداری برسد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای شهر قم مبلغ اختصاص داده شده به این پروژه را بالغ بر 400 میلیون ریال دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پروژه استفاده از تکنولوژی EPC (طراحی و ساخت همزمان) در ساخت پروژه مجموعه پل‌های جمهوری است که با توجه به استفاده از پیمانکار مجرب از کیفیت بالای ساخت پروژه هیچ نگرانی نخواهیم داشت.
ذاکریان در ادامه اضافه کرد: این پروژه قبل از بلوار امین شروع می‌شود و با عبور از خیابان ساحلی و خیابان امام موسی صدر و همچنین مسیر رودخانه، در ادامه بلوار جمهوری در منطقه دو تا میدان امام حسین (ع) ادامه پیدا خواهد کرد.
وی باز شدن گره ترافیکی میدان جانبازان و بلوار امین برای افرادی که از منطقه چهار به مناطق دو و سه تردد دارند را در گرو ساخت هر چه سریع‌تر این مجموعه پل‌ها دانست و اظهار کرد: با تکمیل رینگ دوم این پروژه مشکل رفت و آمد به طور کامل حل می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول