اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری؛

10 هزار مسکن مهر در مازندران به متقاضیان واگذار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مسکن و شهرسازی مازندران گفت: تا پایان سال‌جاری 10 هزار واحد مسکن مهر در مازندران احداث و به متقاضیان واگذار می‌شود.

10 هزار مسکن مهر در مازندران به متقاضیان واگذار می‌شود
سیدرسول رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: مسکن و شهرسازی مازندران بیش از 62 هزار واحد مسکن مهر در استان مازندران در دست احداث دارد که به غیر از بافت‌های فرسوده که عملیاتی شده حدود 58 هزار واحد آن اجرا و پی‌ آن به اتمام رسیده است.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 36 هزار نفر در مازندران متقاضی مسکن مهر هستند در حالی که مسکن و شهرسازی  مازندران 62 هزار واحد مسکن مهر را در دست احداث دارد.
رسولی بیان داشت: بیش از 70 درصد مسکن مهر مازندران خود مالکی است و از نظر ساخت و ساز مسکن خود مالکی مازندران رتبه نخست کشور را دارد.
وی یکی از سیاست‌های وزارت مسکن و شهرسازی در سال 91 را ساخت و ساز مسکن خود مالکی برشمرد و گفت: از 63 هزار واحد مسکن خود مالکی که در کشور تعریف شده ساخت5 هزار مسکن  خود مالکی در استان مازندران است.استان مازندران در زمینه ساخت و ساز مسکن مهر رتبه اول تا پنجم کشور را دارد.
وی بیان داشت: حضور رئیس جمهور و وزیر مسکن و شهرسازی در مراسم بهره‌برداری از 18 هزار و 500 واحد مسکن مهر در مازندران نشان دهنده تلاش و موفقیت مسکن و شهرسازی مازندران در احداث و بهره‌برداری از مسکن مهر در سطح کشور است.
این مسئول تصریح کرد: امیدواریم در آینده نزدیک از نظر ساخت و ساز مسکن مهر به مرز اشباع  رسیده کما اینکه در حال حاضر نیز تعداد مسکن مهر در دست احداث مسکن و شهرسازی مازندران بیشتر از تعداد متقاضیان مسکن است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول