اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پزشکی ورزشی خراسان جنوبی خبر داد:

ارائه رایگان خدمات پزشکی ـ ورزشی به دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پزشکی ورزشی خراسان جنوبی گفت: تسهیلات ویژه‌ای برای ورزش دانش‌آموزی در نظر گرفته‌ایم که از تمامی خدمات رایگان پزشکی ـ ورزشی بهره‌مند شوند.

ارائه رایگان خدمات پزشکی ـ ورزشی به دانش‌آموزان
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی قاسمی صبح امروز در جمع پرسنل سازمان ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: 700 میلیون ریال تجهیزات پزشکی استاندارد و به روز در محل مرکز توانبخشی هیئت واقع در استادیوم آزادی بیرجند در دو بخش فیزیوتراپی و ماساژور ورزشی آماده ارائه خدمات است.
وی افزود: در نوبت عصر از ساعت 16 تا 19 تحت نظر فیزیوتراپیست، درمان ورزشکاران آسیب دیده انجام می‌شود.
دبیر هیئت پزشکی ورزشی خراسان جنوبی با بیان اینکه تمامی رویدادها و مسابقات ورزشی باید با هماهنگی این هیئت برگزار شود، از انعقاد قرارداد همکاری با بیمارستان‌های امام رضا (ع) و ولیعصر (عج) بیرجند خبر داد.
قاسمی گفت: ورزشکاران آسیب‌دیده می‌توانند رایگان از تمامی خدمات پزشکی استفاده کنند و امکان ادامه درمان رایگان با توجه به نوع آسیب‌دیدگی و شدت آن در تهران نیز فراهم است.
وی با بیان اینکه هیئت پزشکی ورزشی استان از بدو راه‌اندازی همه ساله نسبت به سنوات گذشته رشد خوبی در بخش ورزشکاران سازمان یافته (بیمه شده) داشته است، گفت: در مقایسه‌ای با سال گذشته این رقم به 23 هزار نفر تاکنون رسیده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به 26 هزار نفر افزایش یابد.
دبیر هیئت پزشکی ورزشی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در طول این مدت 110 ورزشکار آسیب دیده مورد مداوا قرار گرفته‌اند.
قاسمی یادآور شد: بیشترین آسیب‌دیدگی‌ها مربوط به رشته فوتبال بوده و این تعداد آسیب‌‌دیدگی بسته به نوع رشته ورزشی و میزان جمعیت ورزشکار بیمه شده ارتباط مستقیم دارد.
وی گفت: ورزشکاران بیرجندی و قاینی بیشترین آمار ورزشکار بیمه شده در استان را دارند که البته به نسبت جمعیت، ورزشکاران شهرستان بشرویه در صدر این جدول قرار دارند.
دبیر هیئت پزشکی ورزشی خراسان جنوبی تصریح کرد: تسهیلات ویژه‌ای برای ورزش دانش‌آموزی در نظر گرفته‌ایم که از تمامی خدمات رایگان پزشکی ورزشی بهره‌مند شوند.
قاسمی با بیان اینکه دستیابی به چشم‌انداز تحقق 5 درصد جمعیت استان به عنوان ورزشکار سازمان یافته در آینده نه چندان دور محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های در دست اقدام هیئت پیگیری انعقاد قرارداد همکاری با یکی از آزمایشگاه‌های سطح شهر بیرجند به منظور بهره‌مندی ورزشکاران آسیب دیده از تخفیفات ویژه و ارائه خدمات مطلوب‌تر است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول