اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از یک هفته شور و شوق فرهنگی؛

نمایشگاه کتاب اردبیل به خط پایان رسید

خبرگزاری فارس: بعد از گذشت یک هفته شور و شوق فرهنگی و انس مردم با کتاب هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل به خط پایان رسید.

نمایشگاه کتاب اردبیل به خط پایان رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در آیین اختتامیه این نمایشگاه که عصر امروز برگزار شد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در سخنانی اظهار کرد: نمایشگاه هشتم کتاب در اردبیل با وجود این‌که در آب و هوای سرد پاییزی و تقارن یافته با ماه محرم برپا شد اما با حجم زیادی از استقبال‌کنندگان مواجه شد که روزانه بیش از صدها اردبیلی از این نمایشگاه متنوع دیدن کردند.
منصور شرفی میزان خرید کتاب این نمایشگاه را بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه در حالی امروز به پایان می‌رسد که علاقه‌مندان کتاب نسبت به سال‌های گذشته با یک رشد مناسب 30 الی 50 درصدی از این فضای فرهنگی و معنوی استفاده کرده و نسبت به خرید و تهیه کتاب مورد نیاز خود اقدام کردند.
وی به هماهنگی‌های انجام شده برای برگزاری نهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان اردبیل در فصل تابستان سال آینده تصریح کرد: با پیشنهاد مسئولان استان و پیگیری‌هایی که در ماه‌های آینده انجام می‌شود با رفع نواقص و برخی کاستی‌ها در ارزیابی یک هفته گذشته از نمایشگاه سعی می‌کنیم نمایشگاه سال آینده نمایشگاهی پربار با حضور ناشران و اندیشمندان این حوزه باشد.
این مسئول به تنوع برنامه‌های اجرا شده در این نمایشگاه اعم از مداحی و شعر عاشورایی، ایستگاه نقاشی، مسابقه قرآن برای کودکان و نوجوانان، برپایی مسابقات کتابخوانی، تولید و عرضه فیلم‌های مستند در حوزه‌های مختلف به ویژه توزیع رایگان فیلم مستند داستانی غارت براساس اشعار استاد یحیوی از جمله جلوه‌های زیبای نمایشگاه هشتم بود که به شور و عشق و حرارت مردم توانی مضاعف بخشیده بود.
به گزارش فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل حضور بیش از 200 ناشر در این نمایشگاه را یکی از نقاط عطف این رویداد فرهنگی توصیف کرد و ادامه داد: یکی از گله‌مندی‌های عمومی از این نمایشگاه را مربوط به مکان برگزاری آن ارزیابی کردیم و از مدیر نمایشگاه‌های اردبیل خواسته‌ایم تا با تمهیدات و ایجاد امکانات بیشتر فضای مناسبی را برای برگزاری نمایشگاه در سال‌های آینده فراهم کنند که در صورت تأمین نشدن این خواسته‌ها مصمم هستیم نمایشگاه را در مکانی دیگر برپا کنیم.
نمایشگاه کتاب اردبیل از هفتم تا 13 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار شد که با اقبال خوب علاقه‌مندان روبه‌رو شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول