اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر امید‌؛

صبای قم برابر برق شیراز متوقف شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در هشتمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال امید برق شیراز به تساوی رسید.

صبای قم برابر برق شیراز متوقف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هشتمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور این هفته نیز با توقف امیدهای صبای قم همراه بود تا این تیم هفتمین هفته را بدون پیروزی و کسب سه امتیاز پشت سر بگذارد.
این تیم امسال نیز با جذب نیروهای مستعد فوتبال قم از رده‌های سنی پایه در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور حضور یافته است و بعد از کسب تنها پیروزی خود در هفته نخست از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در جدالی حساس در میهمانی تیم فوتبال امید برق شیراز هفتمین هفته را نیز بدون پیروزی به پایان رساند.
در این مسابقه که به میزبانی برقی‌ها در شهر شیراز برگزار شد، امیدهای صبای قم با اینکه نسبت به بازی‌های گذشته بهتر بازی می‌کردند و البته چندین موقعیت خوب گلزنی نیز داشتند اما تنها توانستند با تساوی بدون گل مقابل میزبان به یک امتیاز آن دست یابند.
شاگردان سیدمحسن بابامیری در تیم فوتبال امید صبای قم بعد از کسب برتری در هفته نخست رقابت‌ها در خانه تیم ابومسلم مشهد، در هفته دوم در خانه مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به تساوی یک بر یک رسید ولی بعد از آن چهار هفته متوالی را با شکست و بدون کسب پیروزی پشت سر گذاشت و بعد از آن با ماشین سازی تبریز در خانه حریف و این هفته نیز با برق شیراز باز هم در خانه حریف به تساوی رسید.
بر اساس برنامه فدراسیون فوتبال، دیدارهای هفته هشتم از دور رفت مسابقات فصل جدید لیگ دسته برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به صورت همزمان برگزار شد و طی آن تیم فوتبال امید صبای قم در خانه تیم برق میزبان را به پذیرش تساوی بدون گل وادار کرد.
شاگردان سیدمحسن بابامیری با این تساوی از هشت مسابقه خود با یک پیروزی، سه تساوی و چهار باخت شش امتیازی شدند و همچنان در مکان دوازدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور قرار گرفتند.
صبای قم در هفته نهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور که روز جمعه این هفته در شهرهای مختلف کشورمان برگزار می‌شود، با قرعه استراحت رو‌به‌رو شده است و کادر فنی این تیم فرصت دارند تا تیم خود را برای بازی‌های بعدی بازسازی کنند.
امیدهای صبای قم در این فصل مقابل تیم‌های فوتبال امید شهرداری تبریز، نساجی قائمشهر، گسترش فولاد تبریز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تن به شکست داده‌اند، ابومسلم مشهد را برده و برابر ماشین سازی تبریز، برق شیراز و ذوب آهن اصفهان مساوی کرده‌اند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول