اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت زنجان:

موزه فرش در زنجان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان از راه‌اندازی موزه دائمی فرش این استان خبر داد.

موزه فرش در زنجان راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حمید صدری شامگاه سه‌شنبه در بازدید از بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان زنجان اظهار داشت: با راه‌اندازی موزه دائمی، فرش استان زنجان به یک برند بین‌المللی تبدیل و فرش استان احیا خواهد شد.
وی با بیان اینکه سالانه 25 میلیون دلار فرش استان زنجان به کشورهای خارجی صادر می‌شود، ادامه داد: در بخش صادرات فرش، استان زنجان هیچ نقشی ایفا نمی‌کند و فرش زنجان به نام شهرهای قم و کاشان صادر می‌شود.
رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان زنجان همچنین از امکان سنجی کنسانتره آهن در زنجان خبر داد و گفت: مطالعات اولیه این طرح آغاز شده و در صورت جواب مثبت مطالعات کارخانه کنسانتره آهن را در زنجان راه‌اندازی خواهیم کرد.
وی در ادامه اظهار کرد: به منظور افزایش تعاملات تجاری و گسترش سرمایه‌گذاری‌های مشترک، هیئت بازرگانی استان زنجان دی ماه سال جاری به کشور عراق اعزام می‌شود.
صدری هدف از اعزام به کشور عراق را، افزایش چشمگیر مبادلات بین ایران و عراق در سال‌های اخیر عنوان کرد و افزود: میزان مبادلات این کشور از حدود 3 میلیون دلار در سال‌های اخیر به 40 میلیون دلار در سه سال اخیر رسیده است.
وی افزود:‌ بر اساس هدف‌گذاری صورت گرفته هیئت اعزامی از استان زنجان با مسئولان و تجار شهرهای کربلا و نجف ملاقات خواهند داشت و با ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرها آشنا خواهند شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در پایان اقدامات صورت گرفته از سوی بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان زنجان در زمینه پروژه‌های مسکن مهر زنجان را مطلوب ارزیابی و از حمایت کامل سازمان تحت متبوعش در پروژه کشتارگاه صنعتی اوگاندا خبر داد.
در ادامه مدیر عامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان زنجان اعمال مدیریت عامل چهارم در پروژه‌های مسکن را از مهم‌ترین عامل موفقیت مسکن مهر دانست و تصریح کرد: همین عامل باعث شد پروژه‌های مسکن مهر زنجان با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن ساخته شود.
مهدی اشراقی در ادامه با بیان اینکه تاکنون بیش از 40 هزار نامه ریاست جمهوری در مورد اشتغال در بنیاد بررسی و پالایش شده است، گفت: هم اکنون وسیع‌ترین و کامل‌ترین بانک اطلاعاتی کارجویان در اختیار بنیاد قرار دارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول