اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر بندرعباس:

مشکلات مالی بزرگ‌ترین معضل پیمانکاران است

خبرگزاری فارس: عضو و رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر بندرعباس گفت: مشکلات مالی بزرگ‌ترین معضل پیمانکاران شهرداری بندرعباس است.

مشکلات مالی بزرگ‌ترین معضل پیمانکاران است
راحله ملایی رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر بندرعباس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان اینکه "کمیسیون محیط زیست شورا" با دستیابی به الگوهای پایدار محیط زیستی و تلفیق آن با برنامه‌های شهرداری بندرعباس با هدف دستیابی به مدل موفقیت مدیریت یکپارچه و هماهنگ محیط زیست در حوزه مدیریت شهری بندرعباس راه‌اندازی شده است،‌ اظهار داشت: در حال حاضر شهر بندرعباس به آن وضعیت مطلوب و دلخواه شهروندان در باب تنظیف شهری نرسیده که باید در راستای رسیدن به نتیجه مطلوب، شهرداری تلاش خود را به کار بگیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مهم پیمانکاران شهرداری در امر تنظیف شهر به نشست اخیر خود با برخی از پیمانکاران شهرداری بندرعباس اشاره و در این راستا یادآور شد: در حال حاضر مشکلات مالی بزرگ‌ترین معضل پیمانکاران شهرداری بندرعباس است که باید این معضل با تدبیر هرچه سریع‌تر برطرف شود.
رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر بندرعباس افزود: پرداخت حقوق به موقع کارگران، مکانیزه کردن دستگاه‌های خدماتی در سطح شهر و آموزش افراد که تاثیر بسزایی در ارتقای سطح خدمات‌رسانی شهری دارد در گرو حل مشکلات مالی پیمانکاران است.
این عضو شورای شهر بندرعباس با تاکید بر اولویت دادن به بررسی و حل مشکل پیمانکاران شهرداری گفت: باید برای حل مشکلات این پیمانکاران نشستی با حضور شهردار و معاون مالی شهردار برگزار شود تا پیمانکاران به بیان نظرات خود پرداخته و با هم‌فکری این مشکلات برطرف شود.
بررسی و ارائه نظرات محیط زیستی در رابطه با محیط شهری با هدف جلوگیری از وارد آمدن خسارات، تهیه و تدوین طرح‌های محیط زیستی و ارائه به کمیسیون عمرانی، نظارت بر پروژه‌های محیط زیستی و سنجش اثرات پروژه‌ها و تاثیرات آنها به محیط زیست، ارزیابی عملکرد محیط زیستی شهرداری بندرعباس و پیگیری، اجرا و ارزیابی مصوبات شورا در زمینه محیط زیست از دیگر اهداف کمیسیون نوپای محیط زیست شورای اسلامی شهرداری بندرعباس است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول