اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تزریق 300 میلیارد ریال صورت گرفت؛

جذب بیش از 65 هزار تن جو سهمیه استانی توسط تشکل‌های دامی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از 65 هزارتن جو سهمیه استانی توسط تشکل‌های دامی با تزریق 300 میلیارد ریال توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان جذب شد.

جذب بیش از 65 هزار تن جو سهمیه استانی توسط تشکل‌های دامی
بشیر جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به جذب 65 هزار تن جو سهمیه استان توسط اتحادیه های دامداران و مرغداران اظهار کرد: این سهمیه با تأمین نقدینگی توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی، خریداری و در اختیار بهره‌برداران قرار گرفت و در این رابطه 300 میلیارد ریال توسط صندوق پرداخت شد.
وی همچنین اضافه کرد: با تجمیع کارخانه‌های لبنی استان در یک انجمن صنفی و زیر پوشش قرار گرفتن این انجمن، توسط صندوق تحت عنوان " انجمن فرآورده‌های لبنی استان " بر محور برنامه‌ریزی بسیار دقیق و تزریق بیش از 30 میلیارد ریال نقدینگی، با تولید محصولات کیفی و کمی به بازار کشورهای همجوار را در دستور کار خود داشته و این امر به زودی اجرایی خواهد شد.
جعفری با اشاره به آغاز فعالیت این صندوق از سال 1384 اعلام کرد و افزود: هم اینک بیش از 140 تشکل فراگیر به صورت عمده سهامدار این صندوق بوده و برنامه‌های مختلفی توسط این صندوق و با همکاری سازمان جهادکشاورزی استان برای توسعه پایدار کشاورزی در دست تدوین بوده و در دست اقدام و انجام است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول