اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 آذربایجان غربی اعلام کرد:

رتبه 11 آذربایجان غربی در خرید گندم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی رتبه 11 خرید گندم کشور را به خود اختصاص داده است.

رتبه 11 آذربایجان غربی در خرید گندم
هوشمند جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: خرید گندم در آذربایجان غربی مهرماه به اتمام رسیده است.
وی با اشاره به میزان گندم خریداری شده از گندمکاران استان در 6 ماه نخست سال جاری، تصریح کرد: 153 هزار و 561 تن کل گندم خریداری شده از گندمکاران است که 66 هزار و 942 تن آن توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 آذربایجان غربی خریداری شده است.
این مسئول افزود: علاوه بر این 60 هزار تن گندم توسط کارخانه‌های آردسازی استان و 15 هزار تن توسط واحدهای خوراک دام و طیور استان خریداری شده است.
این مسئول با بیان اینکه آمار دقیقی از میزان کل خرید گندم در استان در دست نداریم، افزود: در بسیاری از موارد خریدها شخصی انجام شده که عمده آن توسط دامداران صورت می‌گیرد.
جوادی از خرید 86 هزار و 637 تنی گندم توسط مباشران خبر داد و خاطرنشان کرد: مباشران شامل سازمان تعاون روستایی استان می‌شود.
وی با بیان اینکه آذربایجان غربی یکی از استان‌هایی است که از نظر خرید گندم از گندمکاران رتبه خوبی در کشور دارد، گفت: کسب رتبه 11 در خرید گندم برای استان آذربایجان غربی رتبه قابل قبول است.
این مسئول با بیان اینکه در زمینه کیفیت گندم نیز رتبه‌های مطلوبی داریم، گفت: کیفیت گندم امری است که مستلزم چندین مولفه است که در خرید گندم به تمام این موارد توجه می‌شود.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 آذربایجان غربی با اشاره به آثار مثبت هدفمندسازی یارانه‌ها، ادامه داد: هدفمندسازی یارانه‌ها گام مثبتی است که توسط دولت برداشته شده است و مردم نیز در این راستا دولت را همراهی می‌کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول