اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه محرم صورت گرفت؛

برگزاری نمایشگاه عکس عطش در دشتستان

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عکس عطش در دشتستان برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه عکس عطش در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، امام جمعه برازجان شامگاه پنج‌شنبه در بازدید از نمایشگاه عکس عطش در برازجان اظهار داشت: به تصویر کشیدن رشادت و فداکاری امام حسین(ع) و یارانش امری مهم و ارزشمند است که قداست بسیار زیادی دارد.
حجت‌الاسلام حسن مصلح افزود: باید فرهنگ عاشورایی را همواره با خود داشته باشیم و در تمام ایام سال باید عاشورایی باشیم و در رفتار و کردار خود نیز باید حسینی و زینبی باشیم.
وی اضافه کرد: استفاده از ابزار هنر در گسترش معارف دینی و مذهبی امری لازم است و از اینکه هنرمندان این شهرستان در امور دینی پیشقدم هستند بر خود می‌بالیم.
امام جمعه برازجان یادآور شد: در دهه اول محرم مراسمات باشکوهی با استقبال بی‌نظیر دوستداران اهل‌بیت(ع) در سراسر دشتستان برگزار شد و این امر نشان دهنده عشق مردم به ولایت و امامت است.
مصلح تصریح کرد: امروز دشمنان برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای زیر سئوال بردن ارزش‌های والای دینی انجام داده‌اند و زنده نگه داشتن یاد عاشورا و برگزاری مراسمات عزاداری به شکل صحیح موجبات ناکامی دشمنان را فراهم می‌کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان نیز در این آیین گفت: این نمایشگاه با هدف آشنایی جوانان با فرهنگ معرفتی عاشورا در قالب عکس برپا شده و در فضای کاملا بومی و منطقه‌ای به تصویر کشیده شده است.
حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا افزود: این نمایشگاه شامل 42 اثر از ورود کاروان نبوت تا واقعه عاشورا و در بیان مظلومیت و حقانیت خاندان رسالت است.
وی اذعان داشت: آثار به نمایش گذاشته شده در عکس‌هایی به ابعاد 30 در 45 و همچنین تابلوهایی در ابعاد 70 در 50 با عناوینی زیبا توسط استاد رضا شاه‌حسینی تزیین شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان بیان کرد: این نمایشگاه تا انتهای ماه محرم در سازمان تبلیغات برپاست.
محمودی‌نیا خاطرنشان کرد: تاکنون استقبال خوبی از این نمایشگاه به عمل آمده و انتظار داریم در ادامه نیز شاهد حضور باشکوه مردم باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول