اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش سردشت:

به‌دنبال هوشمندسازی مدارس هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش سردشت گفت: حافظه‌محوری در کلاس‌های درسی دیگر جایی نداشته و به دنبال هوشمندسازی مدارس هستیم.

به‌دنبال هوشمندسازی مدارس هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت، اسماعیل خضرزاده در نشست هماهنگی هفته پژوهش اظهار داشت: سرلوحه تمام برنامه‌های آموزش و پرورش، تحقیق و پژوهش بوده و این امور زیربنای توفیق افراد در زندگی و جامعه است.
وی افزود: پژوهش و انجام مباحث علمی از جمله اقداماتی است که باید بدون جهت‌گیری مورد توجه قرار گیرد.
این مسئول تصریح کرد: باید تلاش کنیم بستر‌های پژوهش‌ را در مدارس آماده و مهیا کنیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش سردشت ادامه داد: اگر دانش‌آموزان بتوانند به توان علمی خوبی برسند به یقین آینده روشن و درخشانی را برای ایران اسلامی رقم خواهند زد.
معاون فرماندار سردشت نیز گفت: دانش‌آموزان سرمایه‌های ارزشمند هر جامعه و آینده‌سازان آن هستند.
حسین یوسفی‌فر با بیان اینکه پژوهش پایه و رکن اصلی توسعه در هر جامعه است، خاطرنشان کرد: ایران در حال حاضر به خاطر موفقیت در زمینه‌های مختلف علمی در سطح منطقه از جایگاه برتری بر‌خوردار است‌.
وی افزود: در این چارچوب آموزش و پرورش به تحقیق و پژوهش اهمیت زیادی داده و در زمینه تشویق دانش‌آموزان به انجام تحقیق اقدام‌های موثری انجام داده است.
به گفته این مسئول پیچیدگی امر تعلیم و تربیت و نیز دسترسی به حوزه‌ای از معرفت که ما را با وجود همه معضلات در رسالتی که بر دوش داریم راهبر باشد نیاز به پژوهش‌های علمی دارد.
وی گفت: یکی از راه‌های توسعه کشور استفاده موثر از نتایج پژوهش‌ها و تحقیقاتی است که انجام می‌شود بنابراین ضرورت دارد به بهترین نحو از این فرصت استفاده و موجبات پیشرفت کشور را فراهم کرد.
وی با تاکید بر اهمیت تحقیق و پژوهش در جامعه افزود: پژوهشگران با انجام تحقیقات در عرصه‌های علمی، زمینه‌های پیشرفت و ارتقای کشور را فراهم می‌سازند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول