اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان خبر داد:

پرداخت پاداش 7 میلیون ریالی به بازیکنان صنعت نفت

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه نفت آبادان از پرداخت پاداش 7میلیونی به بازیکنان صنعت نفت آبادان به خاطر پیروزی در مقابل استقلال تهران خبر داد.

پرداخت پاداش 7 میلیون ریالی به بازیکنان صنعت نفت
علیرضا خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: بازی خوبی را در مقابل استقلال تهران به نمایش گذاشته و شک نکنید که تیم ما در این مسابقه مستحق پیروزی بود.
وی از پرداخت پاداش به بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به خاطر غلبه بر تیم صدرنشین لیگ برتر خبر داد و افزود: پیش از بازی هم قول پاداش را در صورت کسب پیروزی به بازیکنان خود داده بودیم که با توجه به محقق شدن این مهم به قول خود پایبندیم.
سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان در همین خصوص اضافه کرد: پرداخت مبلغ 7 میلیون ریال را برای بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت به خاطر پیروزی مقابل استقلال تهران به عنوان پاداش در نظر گرفتیم.
وی در ادامه با تقدیر از حمایت تماشاگران آبادانی در روز دیدار مقابل استقلال تهران خاطرنشان کرد: نزدیک به 1000 تماشاگر آبادانی با حضور گرم خود در ورزشگاه آزادی با حمایت از صنعت نفت و کاستا باعث دلگرمی ما شدند که ما این پیروزی بزرگ را به علاقمندان تیم در سراسر دنیا تقدیم می‌کنیم.
خلیلی‌نیا از دیدار بعدی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور گفت و خاطرنشان کرد: در هفته پایانی نیم فصل مسابقات لیگ برتر باید در خانه و در یک بازی حساس به مصاف سایپا برویم.
وی در پایان اضافه کرد: امیدواریم با تشویق‌های گرم هواداران در این بازی داخلی بتوانیم طلسم نتیجه نگرفتن در دیدارهای خانگی را از بین برده، هر چند بنده اعتقاد دارم در مسابقات قبلی در آبادان نیز با بدشانسی مواجه می‌شدیم.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر یک از سد استقلال تهران گذشت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول