اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روستاها؛

بسیج سازندگی در احداث پروژه‌های آبرسانی مشارکت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از توافق این شرکت با سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) استان برای اجرای پروژه‌های انتقال آبرسانی به روستاهای این استان خبر داد.

بسیج سازندگی در احداث پروژه‌های آبرسانی مشارکت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه‌پور عصر سه‌شنبه در نشستی که به همین منظور با رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) برگزار شد، اظهار داشت: در این نشست توافق شد که با استفاده از پتانسیل و امکانات موجود سازمان بسیج سازندگی پروژه‌های انتقال آبرسانی، ساخت منابع و مخازن آبرسانی و لوله‌گذاری به این سازمان واگذار شود.
وی افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان نیز آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در راستای سازندگی استان در بخش آب روستائی اعلام کرده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد: این اقدام علاوه بر کاهش هزینه‌ها به اشتغال نیروهای زبده و کارآزموده بسیجی می‌انجامد و گام‌های بزرگی در سازندگی و تامین آب روستائیان برداشته خواهد شد.
وی با اشاره به خشکسالی‌ها و محدودیت‌های موجود در بخش آب روستائی این توافق و همکاری را فرصتی ارزشمند برای آبادانی و رفع مشکلات دانست.
حمزه‌پور با بیان اینکه اغلب نیروهای شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از بدنه نیروهای جهادی هستند، اضافه کرد: روحیه جهادگونه و فکر جهادی کارکنان، این مشارکت را با موفقیت به سرانجام خواهد رساند.
 رئیس سازمان بسیج سازندگی امام سجاد (ع) نیز در این نشست گفت: سازمان بسیج مهندسین با توان و اراده جهادی نیروهای جوان و بسیجی خود در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده است می‌تواند در اجرای پروژه‌های تامین آب شرب روستاهای استان با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت مشارکت کند.
محمد جهانداری خاطرنشان کرد: این امر علاوه بر رفع مشکلات و چالش‌های موجود و تسریع در روند اجرای پروژه‌ها، گام بزرگی در راستای ایجاد اشتغال است.
وی ادامه داد: سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) پیش از این در پروژه‌هایی مشابه با جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری و دیگر نهادها همکاری داشته و موفقیت‌هایی را حاصل کرده است.
این مسئول در پایان افزود: بسیج سازندگی با نگاه و نگرش معنوی و جهادی سعی در سازندگی، آبادانی و رفع مشکلات مردم در روستاها را دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول