اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سرپل ذهاب:

فرهنگ عاشورا تنها راه نجات بشریت است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سرپل ذهاب گفت: فرهنگ عاشورا تنها راه نجات بشریت است بنابراین نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه سبب می‌شود هر روز شاهد گسترش اسلام در جوامع مختلف بشری باشیم.

فرهنگ عاشورا تنها راه نجات بشریت است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از فرمانداری سرپل ذهاب، حجت‌الاسلام حجت‌الله فاضلی در جمع بسیجیان سرپل ذهاب با تشریح ابعاد قیام امام حسین (ع) اظهار کرد: ظلمی که در عاشورا بر خاندان امام حسین (ع) وارد شد، بزرگ‌ترین ظلم تاریخ بشریت است و در این واقعه ظالمان همه خوبی‌ها و حقیقت را سر بریدند.
وی با تاکید بر اینکه اگر امروز مسلمانان استقلال دارند عامل اصلی آن پیروی از دستورات قرآن و اسلام است، گفت: تا زمانی‌ که خون امام حسین (ع) در رگ‌های شیعیان جریان دارد و اراده‌ای از اراده و عزم امام در وجودمان نهفته است حسینی و زینبی باقی خواهیم ماند.
فاضلی با بیان اینکه واقعه عاشورا مظلومیت امام حسین (ع) را بر همگان ثابت کرد و پرده از جنایات بنی امیه برداشت، ادامه داد: تا به امروز تاریخ بشریت نظیر چنین شخص فداکاری را به خود ندیده و نخواهد دید.
رئیس تبلیغات اسلامی سرپل‌ذهاب با اشاره به اینکه یکی از بزرگ‌ترین تعالیم سازنده عاشورا این است که جان و مال خود را برای دین بخواهیم، عنوان کرد: مظلومیت هر یک از شهدای واقعه کربلا بر عظمت و بزرگی اسلام افزوده و شهادت امام حسین (ع) در روز عاشورا از همه این وقایع مهم‌تر است چرا که از روی دانش و بصیرت انجام گرفت و این شهادت و شهامت در تاریخ بشریت نظیر ندارد.
فاضلی تصریح کرد: روزی که یک انسان کامل برای حفظ دین قیام کرده و نهضتی را آغاز می‌کند و همه چیز را فدای دین می‌کند تا دین انسان‌ها را تامین کند، در واقع تجلی ذات خداوند است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول