اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهرود:

پیروان فرهنگ عاشورا هرگز با دشمنان اسلام سازش نمى‏کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهرود گفت: شیعیان حسین (ع) و پیروان فرهنگ عاشورا، هرگز با دشمنان اسلام و مسلمین سازش نمى‏کنند.

پیروان فرهنگ عاشورا هرگز با دشمنان اسلام سازش نمى‏کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از سپاه این شهرستان، حجت‏الاسلام محمود ترابی در گردهمایی ضابطان امر به معروف و نهی از منکر شاهرود بیان کرد: فلسفه قیام کربلا، احیاى دین و ترویج نماز و گسترش معنویات و مبارزه با منکرات بوده است.
وی در این مراسم که بیش از 160 نفر از ضابطان بسیجی، اعضای ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی و ضابطان نیروی انتظامی شاهرود در سالن اجتماعات کانون بسیج جوانان شاهرود حضور داشتند، افزود: پیروان اباعبدالله (ع) با ایمان، عمل، تقوا و جهاد خویش، نشان مى‏دهند که این فلسفه را شناخته و آن را پذیرفته‏اند و در راه آن تلاش مى‏کنند.
امام جمعه شاهرود یادآور شد: شیعیان حسین (ع) و پیروان فرهنگ عاشورا، هرگز با دشمنان اسلام و مسلمین سازش نمى‏کنند و عزت و سربلندى خود را به زندگى حقیرانه و بردگى ستمکاران و جباران نمى‏فروشند.
ترابی در ادامه بیان کرد: شیعیان جان مى‏دهند، ولى دین و ایمان و شرافت را از دست نمى‏دهند و عزادارى براى امام حسین (ع) و شهداى کربلا و اهل بیت مظلوم، نشانه همدلى و همراهى و همگامى با حماسه آفرینان عاشوراست.
وی در پایان سخنان خود گفت: بزرگ‏ترین معروف در زمان فعلی تبعیت از ولایت‏فقیه و حفظ نظام جمهوری اسلامی است و همه باید تلاش کنند تا این معروف‏ها در جامعه نهادینه شود.
این گردهمایی به همت دبیرخانه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول