اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار یوسفعلی‌زاده:

بسیج همچون عاشورا مورد هجمه قرار گرفته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تاکید کرد: بسیج همچون عاشورا مورد هجمه دشمنان و بعضاً ایادی داخلی قرار گرفته است.

بسیج همچون عاشورا مورد هجمه قرار گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسینعلی یوسفعلی‌زاده بعد از ظهر امروز در همایش بسیج دانش‌آموزی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه بسیج متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست، اظهار داشت: این مولود انقلاب در تمام عرصه‌ها حضور داشته و از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کند.
یوسفعلی‌زاده با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه و درخت تنومندی است که در ایران اسلامی به بار نشسته است، گفت: نظام و مردم از ثمرات این مولود انقلاب در بخش‌های مختلف بهره‌مند هستند.   
وی با بیان اینکه بسیج طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تاکنون سپر حوادث نظام بوده و هست، تصریح کرد: امروز نام بسیج همچون نام حضرت امام (ره) در سراسر جهان شناخته شده است و نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سراسر جهان امروز این کلمه مقدس یک بار معنایی و محتوایی پیدا کرده است.      
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: هرجایی که مردم به دنبال عزت و استقلال خودشان و رهایی از چنگال مستکبران بوده، با بسیج و امام راحل (ره) آشنا هستند.       
وی یادآور شد: گویا تحقق خواسته‌ها و آرمان‌ها برخاسته از این مولود انقلاب بوده و استقلال، استکبارستیزی و عمل الهی در وجود این بزرگان متبلور است.     
یوسفعلی‌زاده با اشاره به اینکه امام راحل (ره) در مورد سپاه فرمودند که ای کاش من پاسدار بودم اما در مورد بسیج خود را به عنوان یک بسیجی معرفی کردند، اظهار داشت: این حاکی از نگاه ویژه امام (ره) به مقوله بسیج و بسیجیان بود.      
وی تصریح کرد: زمانی که از بسیج صحبت کرده یعنی از امام خمینی (ره) سخن گفته‌ایم چون بنیان‌گذار جمهوری اسلامی مؤسس بسیج بوده‌اند و اکنون این لباس پرمعنا در قامت مقام معظم رهبری مجسم شده و این سیره از سوی رهبر فرزانه انقلاب مجسم است.   
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بیان داشت: بسیجیان خرسند هستند که در پرتو چنین رهبری در صحنه حضور داشته و از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.
وی از بسیج به عنوان یک عنصر زنده و روزآمد یاد کرد و گفت: بسیج هر روز مثل خودش را در نسل‌های بعدی تولید می‌کند و این تولید نه تنها در داخل بلکه در سایر کشورهای جهان نیز انجام می‌شود و ملت‌های آزاده جهان با دارا بودن ویژگی‌های بسیج، ‌مسائل خود را دنبال می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم در این نشست بر تقویت روحیه دینی و ارزشی در دانش آموزان تاکید کرد.
محمد وحیدی توسعه بسیج دانش‌آموزی را یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها برای تقویت این روحیه برشمرد و گفت:‌ فرهنگ بسیجی هم‌اکنون در مدارس استان در حال توسعه و تقویت است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول