اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور جیرفت:

دانشجویان مروج پیام عاشورا در دنیا باشند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد جیرفت گفت: دانشجویان باید به عنوان سربازان بابصیرت نهضت حسینی مروج پیام عاشورا در دنیا باشند.

دانشجویان مروج پیام عاشورا در دنیا باشند
به گزرش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، میثم عارفی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «احیا واقعه عاشورا» در دانشگاه پیام‌نور واحد جیرفت با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: امام حسین (ع) و یاران باوفایشان با شهادت خود نهال اسلام را آبیاری کردند به گونه‌ای که این درخت چنان تنومند شده که گستره جهانی پیدا کرده است.
وی افزود: هر ساله پرچم پرافتخار سیدالشهدا (ع) در سراسر دنیا به اهتزاز در‌می‌آید که میلیون‌ها عزادار را در خیمه ایشان گرد هم جمع می‌کند.
عارفی تصریح کرد: اقتدای به ایشان سبب به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران در سال 57 به رهبری امام راحل و اکنون نیز به عنوان الگوی بیداری در کشورهای جهان شده است.
وی همه این انقلاب‌ها را ثمره ایثار و بصیرت دانست و ابراز داشت: دانشجویان باید به عنوان سربازان بابصیرت نهضت حسینی مروج پیام عاشورا در دنیا باشند.
عارفی بیان داشت: دانشجو به عنوان یک عنصر خلاق، توانمند و آگاه بدون تعلق به مادی‌گرایی می‌توانند، تأثیرات شگرفی در جهان کنونی داشته باشد.
وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: نمایشگاه «احیا واقعه عاشورا» به منظور گرامیداشت یاد و خاطره دلاوری‌های سرور و سالار شهیدان و به تصویر کشیدن مصائبی که بر اهل بیت (ع) ایشان وارد شده، برپا شده است.
به گزارش فارس، نمایشگاه «احیا واقعه عاشورا» در دانشگاه پیام‌نور واحد جیرفت با همکاری کانون جوانان هلال احمر این دانشگاه برگزار شده است.
همچنین قرائت زیارت عاشورا و مراسم عزاداری ایام محرم در این دانشگاه در دهه اول محرم به صورت گسترده برگزار شده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول