اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مسکن و شهرسازی خراسان رضوی:

بدون فناوری‌های نوین رسیدن به چشم‌انداز توسعه صنعت ساختمان ممکن نیست

خبرگزاری فارس: معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل مسکن و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت: تحقق چشم‌انداز توسعه ساخت و ساز کشور بدون بکارگیری فناوری‌های نوین صنعت ساختمان ممکن نیست.

بدون فناوری‌های نوین رسیدن به چشم‌انداز توسعه صنعت ساختمان ممکن نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن علی رجب‌زاده عصر امروز در حاشیه همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فناوری‌های نوین صنعت ساختمان از مباحث جدید حوزه ساخت و ساز کشور است و هرگونه فناوری و تکنولوژی جدیدی نیاز به صرف زمان و انرژی جهت نهادینه و بکارگیری عمومی آن در سطح جامعه دارد.
معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به نقش آموزش در استفاده از فناوری‌های نوین صنعت ساختمان گفت: فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید کاملا تخصصی بوده که در این راستا نیاز به آموزش و اطلاع رسانی در این عرصه بسیار مشهود است.
وی افزود: استفاده از فناوری‌های نوین صنعت ساختمان و ایجاد فرهنگ عمومی در بکارگیری آن‌ها مستلزم آموزش به کاربران و متخصصان این حوزه است.
رجب‌زاده ضمن معرفی استان خراسان به عنوان استان پیشرو در بکارگیری فناوری‌های نوین در کشور اظهار داشت: استان خراسان رضوی نسبت به سایر استان‌های کشور در بحث بکارگیری فناوری‌های نوین صنعت ساختمان به ویژه در بخش مسکن مهر پیشگام است.
وی ادامه داد: بر این اساس مسکن مهر استان خراسان رضوی توانسته است بستر مناسبی برای طرح و استفاده از فناوری‌های نوین در استان و همچنین توسعه آن در بخش‌های مدیریتی، کارشناسی و حتی عموم جامعه ایجاد کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول