اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعال اقتصادی اصفهان:

تفکر برنامه‌ای برای صنعت کشور وجود ندارد

خبرگزاری فارس: یک فعال اقتصادی اصفهان گفت: امروز وضعیت صنایع در کشور به جایی رسیده که هر صنعتی باید تنها مراقب خودش باشد و هیچ تفکر برنامه‌ای برای صنعت وجود ندارد، چنانچه نمی‌توان برای یک صنعت خاص برنامه استراتژیک داشت.

تفکر برنامه‌ای برای صنعت کشور وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا دیانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیریت اندیشمندانه در امور خیریه وجود ندارد و همین مسئله ضربه سختی بر پیکره آن وارد ساخته است.
وی بیان داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در حال حاضر به این نتیجه رسیده که علی‌رغم کمک‌های زیادی که بیماران می‌کند اما نمی‌تواند فقر را از بین ببرد.
این فعال اقتصادی اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون نگاه عالمانه به امور خیریه نشده است، ادامه داد: تربیت خیرین و کارآفرینان امسال از محوری‌ترین برنامه‌های گروه صنعتی انتخاب است.
مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب با اشاره به نخستین همایش ملی فناوری‌های نوین در صنعت لوازم خانگی از واردات بی‌رویه لوازم خانگی انتقاد کرد و اظهار داشت: امروز وضعیت صنایع در کشور به جایی رسیده که هر صنعتی باید تنها مراقب خودش باشد و هیچ تفکر برنامه‌ای برای صنعت وجود ندارد، چنانچه نمی‌توان برای یک صنعت خاص برنامه استراتژیک داشت.
وی گفت: در حال حاضر بستری فراهم شده که همه به سمت واردات در حال حرکت هستند چنانچه واردات در کشور غوغا می‌کند.
مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب ادامه داد: دولت می‌تواند با اختصاص یک بودجه برای مخترعان از آنها حمایت کند تا بتوان در این مسیر اقدامات موثر و ارزنده‌ای را به ثمر نشاند.
دیانی تصریح کرد: صنایع بستر مفیدی برای مخترعان به شمار می‌روند و افراد متفکر و مخترع می‌توانند با جهت‌گیری از صنایع در مسیر اختراع ایده‌های مفید در سطح کشور گام بردارند زیرا در حال حاضر شاید اختراعی انجام شود اما آن‌گونه که باید و شاید مورد نیاز صنایع نباشد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول