اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان:

طرح نوسازی ناوگان باری فرسوده استان زنجان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان گفت: به زودی طرح نوسازی ناوگان باری فرسوده استان زنجان اجرا می‌شود.

طرح نوسازی ناوگان باری فرسوده استان زنجان اجرا می‌شود
عبدالحسین علی‌اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همه وسائل باری که عمر آنها از 35 سال بالاتر بوده و دارای پلاک منطقه‌ای ایران با گواهی تسجیل راهور ناجا مشمول طرح نوسازی هستند.
وی افزود: طرح جدید نوسازی در راستای ارتقای حمل و نقل سریع، ایمن و مطمئن کالا و سفرهای جاده‌ای و به منظور جلوگیری از اتلاف سوخت با همکاری ستاد مدیریت حمل و نقل تدوین شده و هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های خودرو ساز در مرکز به عمل آمده است.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان با بیان اینکه همه متقاضیان واجد شرایط می‌توانند نسبت به ثبت نام و نوسازی ناوگان خود با مراجعه با نمایندگی‌های فروش خودرو اقدام کنند، خاطر نشان کرد: متقاضیان می‌توانند برای خارج کردن خودرو فرسوده از رده متناسب با نوع وسیله نقلیه از کمک‌های بلاعوض اعطایی بهره‌مند شوند.
وی میزان تسهیلات اعطایی را تا سقف 80 درصد قیمت خودرو به مبلغ 800 میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: این تسهیلات متناسب با نوع خودروی جایگزین و با در نظر گرفتن نرخ 14 درصد با دوره بازپرداخت هفت ساله از طریق بانک‌های ملی، ملت، تجارت، سپه و صادرات پرداخت می‌شود.
علی‌اکبری با اشاره به اینکه ثبت نام در این طرح رایگان انجام می‌شود، افزود: نمایندگی‌های فروش خودرو حق دریافت هیچ ‌گونه وجه اضافی بابت ثبت نام ندارند.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان با اشاره به فعالیت این اداره‌ کل در راستای ایمنی جاده‌ها و کاهش تصادفات رانندگی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 105 شرکت حمل و نقل در سطح استان به خدمات‌رسانی در این حوزه مشغول ‌هستند که از این تعداد 77 شرکت مربوط به حمل و نقل کالا و 38 شرکت نیز در بخش مسافر فعالیت می‌کنند.
وی همچنین از اجرای عملیات ساختمان قرارگاه پلیس‌راه استان خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه این پروژه تا به امروز با بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است که پیش‌بینی می‌شود تا اواخر امسال به بهره‌برداری برسد.
علی‌اکبری کنترل جاده‌ای را یکی از اولویت‌های سال‌جاری اداره ‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان دانست و یادآور شد: بدون شک با اهتمام به بحث کنترل جاده‌ها تا حدودی می‌توان از بروز سوانح جاده‌ای جلوگیری کرد.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان همچنین به استقرار نظام 5S در این اداره‌کل اشاره کرد و گفت: به منظور پیش‌گیری از اتلاف هزینه‌ها و استانداردسازی محیط اداری، نظام 5S در این اداره‌کل به صورت مستمر و با هدف آراسته شدن محیط کار، افزایش کارایی، ایمنی، سلامتی و صرفه‌جویی اجرا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تهیه امکانات مورد نیاز بوروکراسی ستادی، پشتیبانی واحدهای عملیاتی و تولید، حوصله سازمانی به ویژه در امور فرهنگی و تبلیغی میان‌مدت و بلند مدت و اجرای همراه با مطالعه می‌تواند استقرار و نتیجه‌ بخش بودن این نظام را تضمین کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول