اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی‌امنیتی‌ استانداری مرکزی:

پاسخ ایران به آمریکا پاسخ همه ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ‌امنیتی‌ استانداری مرکزی گفت: پاسخ ایران به درخواست آمریکا برای بازگرداندن هواپیمای پهباد پاسخ همه ملت ایران است.

پاسخ ایران به آمریکا پاسخ همه ملت ایران است
ابوالقاسم نصرالهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: ملت ایران سال‌ها از آمریکا سختی کشیده و پاسخی که به این درخواست خواهند داد پاسخی خواهد بود که بخش کوچکی از این سختی‌ها را جبران کند.
وی با بیان اینکه آمریکا خیانت‌های بسیاری را بر علیه ایران انجام داده است، تصریح کرد: دست‌یابی ایران به این هواپیما نشان دهنده اقتدار و قدرت الکترونیکی ایران است و این هواپیما باید به عنوان سند جاویدان جاسوسی آمریکا در ایران باقی بماند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی گفت: قدرت الکترونیکی ایران در مهار این هواپیما، نمایان شدن قدرت علمی دانشمندان غیور ایران اسلامی، وجاهت و نوع برخورد مسئولان کشور با عوامل حاکمیتی آمریکا از شاخصه‌های بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
نصرالهی با تاکید بر اینکه ایران هیچگاه در برابر ظلم و استکبار کوتاه نخواهد آمد، بیان داشت: مردم و مسئولان ایران همچنان به روحیه استکبار ستیزی خود در برابر دشمنان پایبند بوده و در این راه کوتاه نخواهند آمد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول