اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 24 ساعت آینده؛

هوای فارس صاف تا کمی ابری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان فارس گفت: نقشه‌های پیش‌یابی بیانگر استقرار جوی آرام و پایدار تا پایان هفته جاری بر روی استان فارس است.

هوای فارس صاف تا کمی ابری است
فرید اسماعیل زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: به دلیل سکون نسبی هوا شاهد افزایش غبار و غلظت مواد آلاینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت فارس هستیم، از این رو آسمانی صاف تا کمی ابری و غبارآلود همراه با وزش باد متوسط برای 24 ساعت آینده این استان پیش‌بینی می‌شود.
وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود وضع هوای استان فارس در 24 ساعت آینده در شمال، آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش متوسط باد، مرکز، آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد متوسط و جنوب استان فارس نیز دارای آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد متوسط است.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان فارس اضافه کرد: بیشینه دمای امروز شیراز 17 درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای فردای شیراز منهای یک درجه سانتی‌گراد است.
اسماعیل زاده در مورد پیش‌بینی وضع هوا در 24 ساعت دوم از ساعت 12 ظهر فردا گفت: در شمال استان، آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد متوسط، مرکز، آسمانی صاف تا کمی ابری و غبارآلود همراه با وزش باد ملایم و جنوب استان فارس نیز آسمانی صاف تا کمی ابری و غبارآلود همراه با وزش باد ملایم است.
وی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته شهرستان لامرد با بیشینه دمای 25 درجه سانتی گراد گرم‌ترین و صفاشهر با کمیته دمای منهای هفت درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقاط استان فارس بوده‌اند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول