اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز؛

وب سایت هواشناسی سیستان و بلوچستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: در چهارمین روز از هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، وب سایت هواشناسی سیستان و بلوچستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وب سایت هواشناسی سیستان و بلوچستان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌علی شایانفر صبح امروز در مراسم افتتاح وب سایت هواشناسی سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: این وب سایت در راستای افزایش اطلاع‌رسانی خدمات هواشناسی به شهروندان در چهارمین روز از هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی به بهره‌برداری رسید.
وی اعتبار هزینه شده برای افتتاح این وب سایت را 200 میلیون ریال عنوان و گفت: هم استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت WWW.SBMET.IR علاوه بر دریافت تمام خدمات هواشناسی با ارائه نظرات و پیشنهادت خود ما را در راستای توسعه و ارائه خدمات بیشتر یاری کنند.
شایانفر ادامه داد: اجرای مانور امداد و نجات زلزله در کنارک، اجرای مانور امداد و نجات تصادفات جاده‌ای در دلگان، آغاز کلاس‌های آموزش امداد و نجات ویژه پرسنل نیرو انتظامی و برگزاری شورای مدیران اداره کل هواشناسی از مهم‌ترین برنامه‌های چهارمین روز از هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در سیستان و بلوچستان است.
کارشناس فناوری و اطلاعات هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز به امکانات فراهم شده در این وب سایت اشاره کرد و گفت: ارائه بیش از 10 نوع خدمت الکترونیکی مختلف برای هم استانی‌ها در زمینه خدمات هواشناسی، پهنای باند و امنیت بسیار بالا، ارائه انواع پیش‌بینی‌های جوی، کشاورزی، دریایی، فصلی و آب و هوا، دریافت انتقادات و پیشنهادات، سامانه نظر سنجی، سامانه پیام کوتاه و اطلاع‌رسانی آخرین هشدارها و اخطاریه‌های جوی و اقلیمی از مهم‌ترین خدمات پیش‌بینی شده در این وب سایت است.
پرویز خسروی آشنا سازی مردم با علم هواشناسی و فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی به موقع در زمینه پیش‌بینی پدیده‌های هواشناسی در مواقع بحرانی، ارائه آمار و اطلاعات هواشناسی مورد نیاز کاربران بخش خصوصی و دولتی، ارائه آخرین تحقیقات و دستاوردهای پژوهشی انجام شده در حوزه هواشناسی و اقلیم شناسی را از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این وب سایت عنوان کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول