اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در همدان:

5/99 درصد دانشجویان به خاطر مدرک درس می‌خوانند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در همدان گفت: در حال حاضر 5/99 درصد از دانشجویان به خاطر مدرک درس می‌خوانند که این معضل به حوزه‌های علمیه نیز سرایت کرده است.

5/99 درصد دانشجویان به خاطر مدرک درس می‌خوانند
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در دوازدهمین مراسم هفته پژوهش در دانشگاه بوعلی سینا همدان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری اظهار کرد: پژوهشگران در سایه فعالیت‌های خود می‌توانند امکانات مورد نظر را فراهم کنند و نباید در این عرصه از سازمان‌ها و مجموعه‌های دولتی انتظار داشت.
وی افزود: در کشور درآمد موقوفات از نفت هم بیشتر است لذا افراد خیر با رغبت و به راحتی می‌توانند امکانات وسیعی را در اختیار پژوهشگران بگذارند.
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان ابراز کرد: نخستین هدف از آفرینش انسان چیزی جز تعلیم، تحقیق و پژوهش نیست زیرا تأکید ائمه معصومین(ع) استخراج معادن غنی فکری و عقلی انسان با هدایت انبیا و قرار دادن این ظرفیت در راستای پژوهش و تحقیق است.
محمدی با تأکید بر اینکه شوق به کسب علم در محافل آموزشی و علمی کشور به باد فراموشی سپرده شده است، اضافه کرد: میانگین مطالعه در کشور دو دقیقه است و این آمار در شأن ملت فرهیخته ایران نیست.
وی در پایان با بیان اینکه کسب علم جایگاه واقعی خود را از دست داده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 5/99 درصد از دانشجویان به خاطر مدرک درس می‌خوانند که این معضل در حوزه‌های علمیه نیز سرایت کرده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول