اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

ایجاد شرکت‌های بزرگ حمل و نقل مورد حمایت دولت است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: ایجاد شرکت‌های حمل و نقل بزرگ هدف دولت است که بتوانند در حالت کلان فعالیت داشته و خدمات به این شرکت‌ها ارائه شود.

ایجاد شرکت‌های بزرگ حمل و نقل مورد حمایت دولت است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی بعد از ظهر امروز در جمع فعالان حمل و نقل آذربایجان‌شرقی بر فعالیت شرکت‌های بزرگ حمل و نقل بین‌المللی در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد.
وی با اشاره به سالگرد اجرای هدفمندی یارانه‌ها در کشور اظهار کرد: این حرکت با وجود انواع شایعات و جوسازی‌ها با موفقیت اجرا شده و البته در گام نخست اجرای این طرح هستیم.

افزایش استفاده از وسائط حمل و نقل عمومی
استاندار آذربایجان‌شرقی، افزایش استفاده از وسائط حمل و نقل عمومی را از نتایج اجرای هدفمندی یارانه‌ها دانست و افزود: با گذشت زمان استفاده مردم از وسائط حمل و نقل بیشتر خواهد شد و ارتقای بهره‌وری را باید در جامعه شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه دولت در زمینه اجرای هدفمندی یارانه‌ها بر قطع حمایت‌های قبلی تاکید می‌کند، اظهار داشت: دولت با وجود ادامه حمایت‌ها و ارائه تسهیلات بر اجرای کامل اصل 44 تاکید دارد و بخش حمل و نقل نیز در همین زمینه تلاش می‌کند.
استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در زمینه حمایت از رانندگان و نوسازی ناوگان حمل و نقل باید همراهی رانندگان را نیز شاهد باشیم که در این راستا برخی رانندگان به واسطه بالا بودن قیمت مایل به این کار نیستند.
وی در ادامه با اشاره به حمایت دولت از تحقق اصل 44 گفت: استفاده از صندوق توسعه ملی در این راستا دارای اهمیت است و دولت بر حمایت از حمل و نقل در این راستا نیز تاکید دارد.

سیاست دولت حمایت از رانندگان خود مالک نیست
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه حمایت دولت از رانندگان خودمالک و حمایت موردی عقلایی نیست، تصریح کرد: سیاست دولت حمایت از رانندگان خودمالک و طرف شدن با تعداد زیادی راننده نیست چرا که این امر تبعات مختلفی در پی دارد.
بیگی گفت: ایجاد شرکت‌های بزرگ حمل و نقل هدف دولت است که بتوانند در حالت کلان فعالیت داشته و خدمات به این شرکت‌ها ارائه شود.
استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: رانندگان خودمالک نیز برای استفاده از تسهیلات دولت در زمینه حمل و نقل باید در این شرکت‌ها به عنوان سهامدار حاضر شوند.
وی، بر فعالیت شرکت‌های بزرگ حمل و نقل بین‌المللی در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد و گفت: در صورتیکه طرح قابل قبولی در این راستا تهیه شود، آذربایجان شرقی می‌تواند در زمینه حمل و نقل بین‌المللی نقش ایفا کند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول