اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد:

کشف 600 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با دستگیری 30نفر از قاچاقچیان سابقه‌دار سه رشته عملیات منظم و هماهنگ، قریب به 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر و محموله بزرگ داروهای قاچاق در خراسان رضوی کشف شد.

کشف 600 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار بهمن امیری‌مقدم اظهار داشت: تیم‌های کنترل و عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر استان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از فعالیت گسترده 20 تن از عوامل اصلی قاچاق مواد مخدر به استان خراسان رضوی که از توزیع‌کنندگان عمده این مواد افیونی بودند دست یافتند.
وی اظهار داشت: پلیس پس از یک ماه تعقیب و مراقبت‌های هوشمندانه در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این متهمان را با آمادگی کامل و بهره‌گیری از سیستم‌های کنترلی مجهز در مشهد به دام انداخت.
وی افزود: در این عملیات ضربتی قریب به 425 کیلوگرم تریاک ، 22 کیلو و 838گرم هروئین فشرده،93کیلوگرم حشیش، 11کیلوگرم پودر حشیش کشف و هشت دستگاه خودرو سبک،سه دستگاه خودرو سنگین، 39 دستگاه تلفن همراه، 116 گرم طلا و مبلغ 10 میلیون تومان وجه نقد توقیف شد.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در تحقیقات اولیه از متهمان دستگیر شده و بر اساس اطلاعات به دست آمده، طرح برخورد با عوامل توزیع‌کننده مواد مخدر نیز به اجرا گذاشته شد.
در این طرح ضربتی 102 باب منازل شناسایی شده  در مشهد که مالکان آنها اقدام به توزیع موادمخدر می‌کردند با هماهنگی مراجع قضایی بازرسی و 147 متهم شامل 119 مرد و 28 زن در نقاط آلوده شهر مشهد دستگیر و از ناحیه آنان قریب به پنج کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد.
سرتیپ پاسدار بهمن امیری‌مقدم افزود: تیم‌های مبارزه با مواد مخدر پلیس خراسان رضوی در ادامه تحقیقات از متهمان دستگیر شده به سرنخ‌هایی دست یافتند که حاکی از قاچاق مقادیری مواد مخدر در محورهای برون‌شهری استان بود. لذا دومین مرحله از این عملیات ضربتی با اطلاعاتی که در اختیار اکیپ مبارزه با مواد مخدر پلیس نیشابور قرار داشت به اجرا در آمد و ماموران انتظامی نیشابور خودرو تریلر حامل موادمخدر را در حوزه استحفاظی خود توقیف و با دستگیری یک متهم ، 11 کیلو و 830 گرم تریاک کشف کردند.
وی افزود: سومین مرحله از عملیات ضربتی پلیس با توجه به اطلاعات به دست آمده توسط جان‌برکفان مبارزه با موادمخدر شهرستان سبزوار به نتیجه رسید و ماموران انتظامی با دستگیری 9 تن از عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر، 18 کیلوگرم مواد افیونی کشف کردند.
پلیس در این مرحله از عملیات همچنین سه قاچاقچی عمده داروهای قاچاق نیز دستگیر و محموله بزرگ داروهای قاچاق شامل 24 هزار و 400 عدد انواع قرص غیرمجاز کشف شد.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: تحقیقات پلیسی از متهمان دستگیر شده هم‌چنان ادامه دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول